به همت فرهنگسرای مهر

نشست تخصصی بررسی «دایرة‌المعارف مصور تاریخ زندگی امام خمینی(ره)» برگزار می‌شود

نشست تخصصی بررسی «دایرة‌المعارف مصور تارخ زندگی امام خمینی(ره) با حضور ناشر و پدپدآورندگان کتاب در فرهنگسرای مهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۵۸۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرهنگسرای مهر به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نشست تخصصی بررسی کتاب «دایرة‌المعارف مصور تاریخ زندگی امام خمینی(ره)» نوشته جعفر شیرعلی نیا را برگزار می‌کند.

این نشست تخصصی با حضور حامد کفاش مدیر انتشارات سایان، جعفر شیرعلی‌نیا نویسنده و مدیر محتوایی، سلمان رئیس عبداللهی مدیر هنری این کتاب و جمعی از پژوهش‌گران و نویسندگان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

دایرة‌المعارف مصور تاریخ زندگی امام خمینی(ره ) روایتی از سال‌های زندگی حضرت امام خمینی(ره) است. روایتی از فراز و فرود 86 سال زندگی ایشان از روز تولدش در اول مهرسال 1281 تا 14 خرداد 1368 روزی که از میان مردم ایران رفت.

برای نگارش این کتاب از منابع متعددی که در این سال‌ها پیرامون زندگی امام خمینی و تاریخ این دوران طولانی از کتاب‌های تاریخی و تحلیلی تا خاطرات منتشر شده، استفاده شده است.

این برنامه روز چهارشنبه 12 خرداد، ساعت 17 در سالن فرهنگسرای مهر برگزار می‌شود. همچنین برپایی غرفه «عکس یادگاری امام مهربانی‌ها» از دیگر برنامه‌ فرهنگسرای مهر است که در روز 14 خرداد در حرم مطهر اجرا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 55033900 تماس بگیرند.

ارسال نظرات