نماینده دوره نهم مجلس در گفتگو با«بسیج»:

آموزه های امام خمینی(ره) مبنای انقلاب اسلامی است

نماینده دوره نهم مجلس گفت: آموزه های امام خمینی مبنای انقلاب است کسانی که در این نظام به برکت زحمات امام به مسئولیتی رسیدند باید آنچه که ایشان برای انقلاب برنامه ریزی کرد را مد نظر داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۸۴۶۳۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

سید علی طاهری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: آموزه های امام خمینی (ره) به طور کلی مبنای انقلاب است و خوب است همه کسانی که در این نظام به برکت زحمات امام(ره) به مسئولیتی رسیدند آنچه که امام خمینی (ره) برای انقلاب زحمت کشید و برنامه ریزی کرد را مد نظر داشته باشند.

وی افزود: یکی از ویژگی های مد نظر امام خمینی (ره) برای مدیران نظام اسلامی که مسئولیت بر عهده می گیرند این بود که با مدیران طاغوت تفاوت ویژه ای داشته باشند؛ یکی از خصلت های طاغوتی اشرافی گری به ویژه در فضای مدیریتی است.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اگر کسی در نظام اسلامی از این خصلت طاغوتی فاصله نگیرد با نظام و انقلاب همراهی نکرده استغ انقلابی که برای آن خون شهیدان بسیاری اهدا شده و خون دل هایی که امام (ره) خورد تا انقلاب به اینجا رسید؛باید گفت فاصله گرفتن مسئولان از خصلت های انقلابی اسلامی با ویژگی های انقلابی نمی خواند و مردم را نسبت به نظام دلسرد می کند.

طاهری خاطر نشان کرد: عیب اشرافی گری مدیران باعث الگو گرفتن دیگر مسئولان از آنها شده و در نهایت مردم هم الگوگیری می کنند ؛ شرایط ویژه کشور می طلبد که مسئولان پرهیز از اسراف و تجمل گرایی و اشرافی گری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات