همزمان با هفته ايثار و مقاومت:

برگزاری همايش آموزشي و توجيهي مسئولين گروههاي جهادي استان زنجان

همايش آموزشي و توجيهي مسئولين گروههاي جهادي در استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۴۶۳۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به منظور ايجاد وحدت رويه، هم افزايي و تعامل گروههاي جهادي تعدادي از اقشار بسيج، همايش آموزشي و توجيهي مسئولين گروههاي جهادي استان زنجان همزمان با هفته ايثار و مقاومت (آزاد سازي خرمشهر) روز جمعه 7 خرداد به صورت يك روزه برگزار شد.

گفتنی است، در اين همايش كه75 نفر از مسئولان گروههاي جهادي بسيج سازندگي استان زنجان مشكل از اقشار مساجد و محلات، دانشجويي و خواهران حضور داشتند با سخنراني سرهنگ غياثي معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالمهدي(عج) شروع شد.

معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالمهدي(عج) در این همايش با اشاره به فعاليتهاي بي چشم داشت گروههاي جهادي بسيج سازندگي در عرصه هاي مختلف مناطق محروم گفت: گروههاي جهادي خادمان و ولي نعمتان جامعه می باشند.

سرهنگ غياثي افزود: خدمت در مناطق محروم براي مردم نجيب و انقلابي افتخار ارزشمندي است و مردم مناطق محروم با ديدن جهادگران بسيجي در مناطق خود احساس اميد و ارزش ميكنند

همچنین در ادامه مهندس فرهاد امندي مسئول بسيج سازندگي استان ضمن عرض خير مقدم به همه بسيجيان جهادگر استان به ارائه تاريخچه تشكيل بسيج سازندگي و خدمات جهادگران در مناطق محروم استان پرداخت.

لازم به ذکر است، در ادامه 3كارگاه با موضوع اصول مديريت اردوهاي جهادي و فعاليت در عرصه عمراني با ارائه مهندس حسين بيگي، موضوع فرهنگي با ارئه دكتر محمدي و موضوع اقتصاد مقاومتي با ارائه مهندس غلامزاده تشكيل و در پايان هر كارگاه جلسه پرسش و پاسخ نيز انجام شد.

ارسال نظرات