اکران فیلم «بادیگارد» در سینما انقلاب پارس آباد شروع شد

اکران ویژه فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سینما انقلاب شهرستان پارس آبادمغان آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۸۴۹۲۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، همزمان با سینماهای تهران و سایر سینماهای کشور، فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از 6 خرداد بر روی پرده سینما انقلاب شهرستان پارس آباد رفت.

این فیلم هر روز در 5 سانس و در ساعات 09:30 - 11 - 16 - 18 - 20 در سینما انقلاب شهر پارس آبادمغان به مدت 10 روز اکران می شود.

بهای بلیط فیلم بادیگارد در سینما انقلاب پارس آباد برای عموم 4 هزار تومان بوده که دانش‌آموزان پارس آبادی می توانند، با تخفیف نیم بها در خرید بلیط این فیلم مهیج را تماشا کنند.

فیلم بادیگارد با مضمونی در مورد تیم‌های حفاظت از شخصیت‌های سیاسی و مهم نظام ساخته شده که در آن، در مورد ایثار و فداکاری آن‌ها و انجام کار اعتقادی به‌عنوان یک محافظ از نظام جمهوری اسلامی و نه‌فقط یک بادیگارد که پول می‌گیرد تا محافظت کند، در قالب هنر فیلم سینمایی به تصویر درآمده است.

فیلم سینمایی بادیگارد به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و هجدهمین ساخته اوست. این فیلم در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی پرویز پرستویی و سیمرغ بلورین بهترین جلوه های بصری را دریافت کرد و در بخش های بهترین چهره پردازی، بهترین صدا، بهترین موسیقی متن و بهترین فیلمبردای نامزد شد. بازیگران معروفی چون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، محمود عزیزی و کامران نجف زاده ایفای نقش داشته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار