خبرهای داغ:

حاشیه سازی مرکز نشینان درباره میزبانی خرمشهر از فینال جام حذفی

بهانه جویی بازیکنان استقلال تهران قبل از برگزاری دیدار فینال آغاز شد و مهدی رحتی کاپیتان این تیم در نخستین حاشیه سازی از وضعیت نور ورزشگاه، چمن و نصب نشدن تورهای دروازه قبل از برگزاری مسابقه انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۶۸۵۲۵۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
به گزارش بسیج، بهانه جویی بازیکنان استقلال تهران قبل از برگزاری دیدار فینال آغاز شد و مهدی رحتی کاپیتان این تیم در نخستین حاشیه سازی از وضعیت نور ورزشگاه، چمن و نصب نشدن تورهای دروازه قبل از برگزاری مسابقه انتقاد کرد.

انتقادات رحمتی آنقدر ادامه داشت که چندین بار مربیان این تیم از او خواستند که حاشیه ها را رها کند و به تمرین بپردازد اما کاپیتان استقلال تهران معتقد بود که استقلالی‌ها نباید برای بازی در خرمشهر موافقت می‌کردند.

البته پیش از انتقادات رحمتی، خبرنگار اعزامی شبکه رادیویی ورزش در گزارش خود به کنایه گفت که امیدواریم امنیت ورزشگاه برای برگزاری این دیدار فراهم شود و اتفاق تلخی در آن رخ ندهد.

به نظر می‌رسد برخی از فعالان ورزش در پایتخت برگزاری مسابقه فینال جام حذفی در خرمشهر را به مذاق خود خوش نمی‌بینند و به همین دلیل به دنبال حاشیه سازی برای برگزار نشدن این مسابقه در خرمشهر هستند.

پیش از این رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در حاشیه مراسم رونمایی از مدال های فینال جام حذفی، تاکید داشت که دیدار فینال جام حذفی از بازی استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، به بعد، دیگر در خرمشهر برگزار خواهد شد.

مهدی تاج می‌گوید این تصمیم، نظر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است و از این پس مسابقه فینال جام حذفی سوم خرداد هرسال در خرمشهر برگزار می‌شود.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز می‌گوید: چمن برای برگزاری فینال جام حذفی در شرایط مناسب است و چمن ورزشگاه نیز کوتاه شده است و برای روز فینال در شرایط مناسب قرار می‎گیرد. نمی‌دانم که چرا برخی از دوستان به دنبال حاشیه سازی و ایراد گرفتن‌های بی مورد درباره ورزشگاه خرمشهر هستند.

استادیوم ورزشی نفت خرمشهر با ظرفیت ١٥ هزار نفر و مطابق با استانداردهای فیفا در زمینی به وسعت ١٤٠ هزار مترمربع (۱۴ هکتار) در ابتدای جاده خرمشهر – اهواز ساخته شده است.

این استادیوم مجهز به همه تجهیزات و امکانات و سالنهای مجزا، جایگاه ویژه خبرنگاران و مقامات، دوربین مداربسته، پیست دو و میدانی (تارتان)، اتاق تست دوپینگ، بخش اورژانس، بورد نمایش امتیازات (score board) و پارکینگ عمومی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها