عضو شورای جنبش عدالتخواه در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

مسوولان در برابر برخورد عالمانه کامیونداران، جاهلانه برخورد کردند

سید مصطفی موسوی با بیان اینکه برخی مسئولان کامیونداران را منهای آگاهی لازم می دانند افزود: مسوولان در برابر برخورد عالمانه کامیونداران، جاهلانه برخورد کردند و به جای اینکه به مطالبات و حقوق واقعی کامیونداران رسیدگی کنند به برخورد فیزیکی با این افراد پرداخته اند.
کد خبر: ۸۶۸۵۳۵۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

سید مصطفی موسوی از طلاب عدالتخواه و عضو شورای جنبش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عدم پیگیری اعتراضات کامیونداران توسط مسئولان اظهار داشت: اعتراض کامیونداران در راستای عدم توجه مسئولان به مطالبات این قشر گسترده بوده است.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان کامیونداران را منهای آگاهی لازم می دانند افزود: مسئولان در برابر برخورد عالمانه کامیونداران، جاهلانه برخورد کردند و به جای اینکه به مطالبات و حقوق واقعی کامیونداران رسیدگی کنند به برخورد فیزیکی با این افراد پرداخته اند حرف کامیونداران بر روی زمین مانده است و  مسوولان از شنیدن واقعیت کناره گیری می کنند.

موسوی اذعان داشت: کامیونداران با مشاهده برخورد ناعادلانه و فساد انگیز در بخش حمل و نقل اعتراضاتی را داشتند مبنی بر اینکه فاکتور صوری، شرکت باربری صوری، دریافت حق حساب، توزیع بار ناعادلانه ، پرداخت پول به دلال های موجود در سیستم حمل و نقل بر خلاف حکومت اقتصادی اسلامی است و نارضایتی خود را ابراز داشتند ولی اعتراض آنها به زد و بند و بازداشت مبدل گردید.

وی در خاتمه گفت: کامیونداران در پی کسب نان حلال بوده اند و از طریق اعتراض خواسته اند تلنگری به مسئولان ایجاد کنند تا با نظارت و ساماندهی بر سیستم حمل و نقل به تخلفات موجود  رسیدگی کنند ولی متاسفانه مسئولان از مردم چیزی را نمی دانند و نیروهای حزب اللهی در اصناف مختلف به بهانه های مختلف  بازداشت می کنند تا خدشه ای بر جایگاه مسوولیتی شان وارد نشود.

ارسال نظرات