مدیر دفتر برنامه ریزی شرکت توزیع برق لرستان خبر داد:

هدف گذاری کاهش 2.5 درصدی تلفات انرژی در صنعت برق لرستان

مدیر دفتر برنامه ریزی شرکت توزیع برق لرستان از هدف گذاری کاهش 2.5 درصدی تلفات انرژی در صنعت برق لرستان طی سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۵۶۰۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، بختیاری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: تلفات انرژی در صنعت برق لرستان 13.5 درصد است که با هدف گذاری انجام شده این تلافات امسال با کاهش 2.5 درصدی به 11 درصد کاهش می یابد.

وی اعتبار مورد نیاز برای کاهش تلفات 2.5 درصدی انرژی در صنعت برق لرستان را 18.3 میلیارد تومان اعلام کردو افزود: این میزان کاهش در سال اول 30 میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی برای شرکت در بردارد. همچنین با این کاهش شاهد افزایش راندمان نیروگاهها و درآمدزایی برای شرکت خواهیم بود.

مدیر دفتر برنامه ریزی شرکت توزیع برق لرستان برق رسانی به 36 روستای بالای 10 تا 20 خانوار استان با اعتبار 12 میلیارد تومان را ازدیگر طرح های اقتصاد مقاومتی این شرکت برشمرد و گفت: امسال 7033 کنتور هوشمند نیز با اعتبار 14 میلیارد تومان به منظور قرائت آنلاین مصرف انرژی در شهرهای مختلف استان نصب می شود.

بختیاری اظهار کرد:همچنین تکمیل و بهره برداری از چهار مگاوات نیروگاه تولید پراکنده استان ازدیگر طرح های اقتصاد مقاومتی شرکت توزیع برق لرستان ر سال 95 است.

وی بیان کرد: پروژه های شرکت توزیع برق لرستان در سال 95 با اعتبار 55 میلیارد تومان اجرا می شوند.


ارسال نظرات