فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد:

گلوی شیطان بزرگ در دست فرزندان انقلاب ملت ایران/ استکبار جهانی 37 سال است مقابل انقلاب ایران راه به جایی نمی‌برد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا به دنبال این است که با شیطنت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نیروی بازدارنده در برابر انقلاب اسلامی ایجاد کند اما گلوی شیطان بزرگ در دست فرزندان انقلابی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۶۸۵۶۱۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، دریادار علی فدوی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید محمد ناظری فرمانده تکاوران دریایی سپاه در حسینیه ثارالله شهر بندرعباس اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهید ناظری گرامیداشت یاد و اندیشه کسی است که از روز اول انقلاب اسلامی پاسدار انقلاب و ارزش‌های اسلامی بود.

وی افزود: اگر در زندگی انسان نقطه عطف و هدف آرمانی وجود نداشته باشد، کار به مشکل می‌خورد و یکی از ویژگی‌های شهید ناظری شوق او برای شهادت و بصیرت او به هنگام حیات بود که سبب درخشش وجود او در جایگاه خدمت به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی و ملت ایران شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که کلام امام خمینی(ره) مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه برای در امان ماندن مملکت در شرایط امروز جامعه اهمیت و عینیت دقیق‌تری یافته است، گفت: سردار شهید ناظری جلوه واقعی تبعیت از ولایت در همه حالات و شرایط بود و حتی جان خویش را در کف اخلاص برای دفاع از اقتدار و امنیت کشور قرار داده بود.

دریادار فدوی عنوان کرد: بصیرت در زندگی انسان و یافتن راه تعالی و رشد درونی انسان بسیار با اهمیت است اما نشان داده واقعی بصیرت در مقام عمل جایگاه ویژه‌ای است که شهید ناظری به آن دست یافته بود.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی 37 سال است که هر کاری برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران انجام داده اما راه به جایی نبرده‌اند و ملت ایران استوارتر از هر زمان دیگری در برابر شیطان بزرگ ایستاده است و رمز این ایستادگی هوشیاری، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: امام خمینی(ره) حدود 36 سال قبل فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تاکنون نیز آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند.

دریادار فدوی بیان داشت: آمریکا به دنبال این است که با شیطنت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نیروی بازدارنده در برابر انقلاب اسلامی ایجاد کند اما گلوی شیطان بزرگ در دست انقلاب اسلامی و فرزندان انقلابی ملت ایران است.

وی گفت: سردار ناظری را هیچگاه در وضعیت انفعال ندیدیم و این ویژگی و نشانه یک نیروی انقلابی بصیر است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این‌که انفعال در شان یک نیروی انقلابی نیست، اظهار داشت: آمریکایی‌ها رویه‌دار زورگویی در جهان هستند و بهتر از هرکسی می‌دانند که زور یعنی چه؟ بنابراین اقتدار ملت ایران در سایه ولایت فقیه بزرگ‌ترین عامل پیروزی و پیشرفت است که باید از آن صیانت کنیم.

لازم به ذکر است، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید محمد ناظری به همت سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و با حضور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده شهید ناظری در بندرعباس برگزار شد.

ارسال نظرات