نماینده منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس دهم:

میثاق‌نامه‌ای برای ریاست عارف در مجلس دهم امضا نشده است

نماینده منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس دهم: من از امضای میثاق‌نامه در انتخاب عارف به عنوان رئیس مجلس دهم بی‌خبرم و تاکنون میثاق‌نامه‌ای در این راستا بین نمایندگان مردم برای انتخاب عارف در سمت رئیس مجلس دهم به امضا نرسیده است.
کد خبر: ۸۶۸۵۶۷۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر به نقل از تسنیم، ولی ملکی، نماینده منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دهم در گفتگویی اظهار داشت: من از امضای میثاق‌نامه در انتخاب عارف به عنوان رئیس مجلس دهم بی‌خبرم و تاکنون میثاق‌نامه‌ای در این راستا بین نمایندگان مردم برای انتخاب عارف در سمت رئیس مجلس دهم به امضا نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه در انتخاب رئیس مجلس اسلامی دهم نظر جمعی نمایندگان منتخب مردمی حائز اهمیت است،‌ افزود: به طور یقین برای انتخاب رئیس مجلس دهم لابی‌گری‌هایی انجام می‌شود تا نمایندگان به گزینه مورد نظرشان برای انتخاب رئیس مجلس دهم برسند.

منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس دهم بیان کرد: برنامه‌ریزی برای بررسی صلاحیت دو گزینه مطرح رئیس مجلس دهم انجام شده و به طور یقین هر فردی که صلاحیت و شرایط لازم را داشته باشد به عنوان رئیس مجلس شورای اسلای انتخاب می‌شود.

ملکی اظهار داشت: در حال‌حاضر رئیس مجلس دهم باید وحدت وهمدلی با قوای سه‌گانه را مبنای کار خود قرار دهد و تعامل با کشورهای جهان نیز در اولویت این شخص باشد و برای پیشرفت و توسعه کشور در تمامی عرصه‌ها اهتمام ویژه‌ای اتخاذ کند.

ارسال نظرات