مسئول سیاسی سپاه ناحیه بندرعباس:

هدف اصلی امام خمینی (ره) از مقابله با طاغوت, تاسیس حکومت اسلامی بود

سرهنگ احمد مرودی در گفتگو با خبر نگار خبر گزاری بسیج در بندر عباس گفت: حضرت امام خمینی (ره) با رژیم طاغوت مبارزه کرد و هدف ایشان تاسیس حکومت اسلامی بود.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۳۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، مسئول سیاسی سپاه ناحیه بندرعباس، افزود: حضرت امام (ره) همیشه در بیاناتشان عنوان می کردند هر اسلامی به غیر از اسلام ناب محمدی(ص) اسلام آمریکایی و این اسلام مد نظر آمریکا و غرب و ایادی آنها در منطقه است .. اسلام آمریکایی همیشه از آمریکا تبعیت می کند و به مقابله با آنها بر نمی خیزد. در سیاست, هنر , فرهنگ واقتصاد تابع محض آمریکا است و گفتمان جدید اسلامی و انقلابی نداردوهرچه آنها بخواهند عمل می کند .

وی در ادامه اظهار، داشت: اسلام ناب محمدی (ص) بر گرفته ازکتاب خدا و اندیشه رسول الله و جانشین ایشان می باشد و ولی فقیه دنبال رو دین خدا و رسول الله می باشد. اما اسلام آمریکایی بصورت ظاهری است و در آن حکومت و سیاست جدا از دین است ودرآن استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم جایی ندارد.

سرهنگ مرودی، خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در سال 42رسما وارد مبارزه با سیاستهای آمریکا و اسلام آمریکایی شد و اسلام انقلابی را از اسلام آمریکایی جدا کرد و با رژیم شاه مبارزه نمود وبا همکاری ملت توانست حکومت اسلامی را بر پایه تعالیم اسلام در ایران بنیان نهاد.

ارسال نظرات