وی با بیان اینکه امروز در دنیا صنعت بسته بندی ارزش افزوده بسیار بالایی
در زنجیره کالا و خدمات ایجاد می کند، ادامه داد: رعایت ملاحظات زیست محیطی
و استانداردهای جهانی در صنعت بسته بندی، سبب می شود حمل ونقل کالا برای
صادرات تسهیل شود و این مساله در ارتقای سطح کیفیت و بهداشت اثرگذار است.
وی بسته بندی را یک رسانه برای تبلیغ محصول دانست و گفت: بسته بندی، رسانه
شناخت یک محصول است و از این طریق می توانیم برندها را گسترش دهیم.
سپهری به فرصت پیش آمده در فضای پسابرجام اشاره کرد و گفت: در شرایط تحریم،
بیشتر ماشین آلات از چین وارد می شد. ما به دنبال ماشین آلات خوب و با
کیفیت هستیم. صنایع بسته بندی می توانند با ایجاد تغییرات لازم در ماشین
آلات و تولید محصول کیفی، بتدریج تغییرات لازم در دستگاه ها و در نتیجه
تولید محصول کیفی را محقق ساخته و جایگاه خود را در بازار جهانی بدست
آورند.
رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی، به پیشینه بسته بندی در ایران در استفاده
از چوب، حصیر و ظروف گلی اشاره کرد و افزود: امروز می توانیم با استفاده از
چنین پیشینه ای و فناوری های نوین، صنعت بسته بندی در ایران را متحول
کنیم.