صقلاویه در شمال فلوجه عراق کاملا آزاد شد

نیروهای عراقی در راستای عملیات آزادسازی «فلوجه»، در استان الانبار، شهر «صقلاویه» در شمال غربی فلوجه را به طور کامل از کنترل گروه تروریستی تکفیری «داعش» آزاد کردند.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۹۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، نیروهای عراقی در راستای عملیات اصلی آزادسازی شهر «فلوجه»، در استان الانبار صقلاویه را آزاد کرده و پرچم عراق را روی ساختمان‌های آن به اهتزاز درآوردند.

پایگاه خبری المدی پرس ضمن اعلام این خبر به نقل از یک منبع امنیتی عراقی نوشت: نیروهای عراقی با حمایت نیروهای «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) در اولین ساعات بامداد دوشنبه (امروز) عملیات آزادسازی شهر الصقلاویه در راستای آزادسازی شهر فلوجه را آغاز کردند و در اولین گام موفق شدند، روستای «الشیحه» را آزاد و با ادامه پیشروی به سمت الصقلاویه، این شهر را به طور کامل آزاد کنند.

به گفته این منبع نظامی عراقی این نیروها در ادامه از محور شمالی الصقلاویه درحال پیشروی به سمت فلوجه هستند که در 62 کیلومتری غرب بغداد قرار دارد و براساس جدیدترین گزارش‌ها هم اکنون کنترل بزرگراه بین‌المللی که از این منطقه عبور می‌کند، را به دست گرفته‌اند.

شورای شهر الفلوجه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای عراقی عملیات آزادسازی فلوجه را از سه محور آغاز کردند و این عملیات هم‌اکنون ادامه دارد.
ارسال نظرات