خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج محمد رسول الله(ص):

افکار و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) برای نسل جوان تبیین شوند

حجت الاسلام حاجی پور گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگر لازم است که افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) در کشور مورد تبیین و اندیشه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۸۶۱۹۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسمی که مناسبت با موضوع گفتمان و وصایای حضرت امام خمینی (ره)در ناحیه برپا شده بود بیان داشت:امروزه بیش از هر زمان دیگر لازم است که افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره)در کشور مورد تبیین و اندیشه قرار گیرد.

وی گفت:وصایای حضرت امام خمینی(ره)بنیان گزار نظام جمهوری اسلامی ایران باید مورد توجه قرار گیرد چرا که عملکرد های ضعیف در کشور به پای نظام و انقلاب تمام می شود و افرادی که لیاقت خدمت به مردم و انقلاب را  ندارند نباید در پست ها و مسئولیت ها به کار گیری شوند.

وی به رفتار خائنین آل سعود  اشاره نمود و بیان داشت: رفتارهای خثمانه آل سعود رد عربستان بر علیه مسلمانان خصوصا شیعیان را کسی فراموش نکرده است در حادثه حج تمتع سال قبل که دل همه مسلمانان جهان را به درد آورد و کسی رفتار حضرت امام هخمینی(ره)در مقابل کشتار حجاج در سال1366فراموش نمی کند و جمله تاریخی حضرت امام (ره)که فرمودنند که ما اگر از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت و یا جمله تاریخی مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) را در سال گذشته که حادثه منا نباید فراموش شود را مسئولین دقت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:نباید در رفتارها و عملکردها در مقابل فرمان ولایت گزینشی عمل شود و هرجا به نفعمان باشد انجام دهیم و هر کجا به ضرر مان باشد رها کنیم  و باید این را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم اهداف انقلاب اسلامی در وصایای حضرت امام خمینی(ره)که گفتمان و تولی و تبری  می باشد را مورد تبیین و عمل قرار دهیم.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها