روایت سردار رستمیان از زوایای پنهان جنگ نیابتی در سوریه

اجازه تکرار جنگ صفین را به تکفیری ها نمی دهیم/ 38 کشور در سوریه علیه مقاومت می جنگند

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: پیمان ما رزمندگان لشکر 25کربلا با شهدا این است که هیچگاه نخواهیم گذاشت جنگ صفین، صلح امام حسن(ع)، عاشورا و اسارت بعد از آن دوباره تکرار شود و حضرت زینب(س) اسیر شود.
کد خبر: ۸۶۸۶۲۹۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده لشکرعملیاتی 25کربلا در حاشیه مراسم گرامیداشت و تجلیل از خانواده شهدای مازندرانی مدافع حرم گفت: خدا را شاکریم توفیق جهاد در راه خدا و همراهی با رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی و خانواده های شهدا نصیبمان شد.

سردار رستمیان شهادت رزمندگان مدافع حرم مازندران را تبریک گفت و افزود: شهدا برگزیدگان خداوند از میان مومنین و متقین اند و رحمانیت ایزد منان شامل حال کسانی شد که از رهنمود های امام و مولی تبعیت کرده تا اینکه «عند ربهم یرزقون» شدند.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا اظهار کرد: پیمان ما رزمندگان لشکر 25کربلا با شهدا این است که هیچگاه نخواهیم گذاشت جنگ صفین، صلح امام حسن(ع)، عاشورا و اسارت بعد از آن دوباره تکرار شود و حضرت زینب(س) اسیر شود.

وی یادآور شد: دشمن تکفیری بدنبال انتقام است و عروسک های استکبار به انتقام جنگ جمل و نهروان می اندیشند اما ما شیعیان و مدافعان حریم اسلام نخواهیم گذاشت سرنوشت شومی برای اسلام رقم بخورد.

این مسئول با اشاره به آزار و اذیت پیامبران در طول تاریخ، بویژه رسول الله(ص)، از ابتدای پیدایش صهیونیست ها اظهار داشت: امروز فرماندهی اتاق فکر تکفیری ها در دست صهیونیست هاست و گمان می برد با راه اندازی جنگ نیابتی می تواند سوریه را تصرف، عراق را نابود و در نهایت مرکز انقلاب اسلامی را هدف قرار دهد.

سردار رستمیان لشکر عملیاتی 25 کربلا را لشکرحماسه ساز خواند و افزود: در حقیقت همه کسانی که در قالب لشکر مازندران به میدان دفاع می روند حماسه سازی کرده و این حماسه ای ویژه است که از موقعیت انقلاب اسلامی علی رغم تقدیم بیش از 10 هزار شهید در صحنه دفاع از اهل بیت(ع) نقش آفرینی می کند.

فرمانده لشکر 25کربلا تقدیم 30 شهید مدافع حرم را موید پیشتازی لشکر مازندران در دفاع از مظلوم و حرم اهل بیت(ع) دانست و بیان کرد: لشکر 25 کربلا طی سال گذشته 5 عملیات آفندی موفق را اجرا کرد و در ماموریت خان طومان با 14 ساعت مقاومت جانانه و جانفشانی، حماسه آفرینی داشت و جلوی پیشروی تکفیری ها گرفته شد.

وی وارد نمودن بیشترین تلفات و خسارت به دشمن مسلح به جدیدترین و بروز ترین سلاح های تجهیز شده از غرب را علیرغم هجوم ناجوانمردانه تکفیری ها در روز نقض آتش بس، نشانه روحیه مقاومت ، شجاعت و ایستادگی نیروهای رزمنده مدافع حرم خواند و تاکید کرد: تکفیری ها از 38 کشور دنیا در سوریه جمع شدند و ایجاد فساد،جنگ و ظلم و ستم کردند، اما ما با همراهی برادر رزمنده فاطمیون در مقابلشان دفاع کردیم و موفق شدیم بالغ بر 25 دستگاه تانک و نفربر آنان را منهدم و بیش از 700 نفر تلفات و صدها نفر مجروح بر دستشان بگذاریم.

گفتنی است لشگر عملیاتی 25 کربلا تاکنون 30 شهید برای دفاع از حریم آل الله در سوریه تقدیم اسلام کرده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار