در شهرک 5 آذر اردبیل افتتاح شد

حوزه مقاومت بسیج حضرت امام حسن مجتبی(ع) سپاه ناحیه اردبیل

با حضور جمعی از مسئولین سپاه و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت امام حسن مجتبی(ع) سپاه ناحیه اردبیل در شهرک 5 آذر اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۳۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حوزه مقاومت بسیج حضرت امام حسن مجتبی(ع) سپاه ناحیه اردبیل با حضور جمعی از مسئولین سپاه و بسیجیان در شهرک 5 آذر اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.
سرهنگ کارگر مسئول معاونت مهندسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در حاشیه افتتاح این حوزه مقاومت با بیان اینکه کار احداث این حوزه از شهریور ماه سال گذشته شروع شده بود، گفت: پس از 6 ماه کاری مداومت کاری احداث و بهره برداری این حوزه در متراژ 500 متر مربع و در سه طبقه برای استفاده بسیجیان به اتمام رسید و  به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه در طول 5 سال گذشته بیش از 20 حوزه مقاومت بسیج در سطح استان اردبیل به بهره برداری رسیده است افزود: حوزه مقاومت بسیج حضرت امام حسن(ع) سپاه ناحیه اردبیل جز این 20 مورد حوزه مقاومت می باشد که با اعتباری بالغ بر 712 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
سرهنگ عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل نیز با بیان اینکه نوک پیکان و تهاجم فرهنگی دشمن حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج می باشد، گفت: سپاه پاسداران تشکیلات مقتدر مختلفی دارد که نیروی مقاومت بسیج که از تشکیلات بسیار مقتدر سپاه می باشد توانسته است بدون داشتن تجهیزات پیشرفته جنگی ماموریت خود را در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرم نگه داشتن تنور فعالیت های فرهنگی به نحو احسن انجام دهد.
وی وحدت و انسجام حاکم در پایتخت حسینیت، اردبیل را مدیون تلاش های غریبانه، دسوزانه و شبانه روزی فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج دانست و افزود: پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) سپاه ناحیه اردبیل فعالیت خود را با 10 پایگاه مقاومت در شهرک 5 آذر اردبیل آغاز خواهد کرد و در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و گسترش پایگاه های مقاومت در این حوزه مقاومت خواهیم بود.










ارسال نظرات