دبیر جشنواره نوجوان خوارزمی شهرستان ابهر:

راهیابی دانش‎آموزان ابهری به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی

دانش آموز آموزشگاه متوسطه دوره اول فرزانگان شهرستان ابهر با درخشش در رقابتهای استانی جشنواره نوجوان خوارزمی موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند.
کد خبر: ۸۶۸۶۵۱۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر جشنواره نوجوان خوارزمی شهرستان ابهر گفت: دانش آموز آموزشگاه متوسطه دوره اول فرزانگان شهرستان ابهر با درخشش در رقابتهای استانی جشنواره نوجوان خوارزمی موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند.

حسین حسنبیگلو با اشاره به درخشش خوب دانش آموزان شهرستان در این جشنواره افزود: دو دانش آموز ابهری در رشته فعالیتهای آزمایشگاهی توانستند به مقام برتر استانی نایل و جواز حضور در مرحله کشوری را به دست آورند.

وی با بیان این که مرحله استانی رقابتهای جشنواره نوجوان خوارزمی در پنج رشته اصلی پژوهش، فعالیتهای آزمایشگاهی، کار آفرینی، زبان انگلیسی و دست سازه ها برگزار شد، اظهار کرد: مهدیس نظریان و کوثر رحیمی دو دانش آموز آموزشگاه متوسطه دوره اول فرزانگان شهرستان ابهر در رشته فعالیتهای آزمایشگاهی این جشنواره توانستند با پیشی گرفتن از رقبای خود و کسب مقام اول مسابقات استانی به مرحله کشوری این جشنواره راه یابند.

دبیر جشنواره نوجوان خوارزمی شهرستان ابهر با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان شهرستان ابهر از جشنواره نوجوان خوارزمی گفت: در رشته دست سازه ها مهتاب حمیدی و آیدا داودی از آموزشگاه فرزانگان مقام دوم استان و علی شیروانی از آموزشگاه شهید شیروانی مقام سوم استانی این رشته را از آن خود نمودند.

حسنبیگلو با بیان این که این نتایج حاصل تلاشهای دانش آموزان و معلمان راهنمای آنها و حمایتهای والدین است، از کسب مقام دوم استانی توسط دانش آموزان فاطمه عسگری، بیتا عسگری و لیلا نوری در رشته پژوهش و مقام سوم استانی توسط آیسان مرسلی، ملیکا جمالی، فاطمه ترکی و آیدا بهرامی دانش آموزان آموزشگاه فرزانگان ابهر در رشته زبان انگلیسی خبر داد و افزود: دبیرستان نمونه دولتی فاطمه الزهرا نیز در رشته کار آفرینی مقام سوم استانی را کسب نموده است.

وی تنوع‌ بخشی به امر یادگیری، توجه ویژه به فعالیت‌های علمی و عملی دانش‌آموزان، ارتقای دانش و مهارت آنان و فرصت‌آفرینی به منظور رشد و شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان را از جمله اهداف مهم این جشنواره عنوان کرد و موفقیتهای حاصل شده را به همه دانش آموزان و خانواده های انان تبریک گفت.

لازم به ذکر است در این جشنواره ۸ هزار نفراز دانش آموزان شهرستان ابهر، بهمن ماه سال گذشته در مرحله آموزشگاهی شرکت و بیش از ۲۴۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول در مرحله منطقه ای به رقابت پرداختند که از بین آنان نفرات برگزیده هر محور به مرحله استانی که در خرداد ماه برگزار می شود راه پیدا نمودند.

گفتنی است، مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی مرداد ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

ارسال نظرات