رئيس شركت گاز استان زنجان:

برگزاری مرحله مقدماتي نهمين دوره مسابقات قرآني بهار در بهار در شركت گاز استان زنجان

مرحله مقدماتي نهمين دوره مسابقات قرآني بهار در بهار در دو بخش كاركنان و همسران، شركت گاز استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۵۹۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مرحله مقدماتي نهمين دوره مسابقات قرآني بهار در بهار در دو بخش كاركنان و همسران در رشته هاي قرائت (تحقیق،ترتیل)،حفظ تخصصی، حفظ عمومی و موضوعي قرآن كريم، مفاهيم(قرآن، نهج‌البلاغه)، اذان و ترجمه قرآن، ششم خرداد سال جاري در ساختمان شماره 2 شركت گاز استان زنجان برگزار شد.

رئيس شركت گاز استان زنجان در مراسم افتتاحیه اين مراسم معنوي ضمن خوش آمد گويي به شركت كنندگان گفت: شركت گاز استان زنجان به فضل خدا اين دوره از مسابقات را نيز همانند سالهاي گذشته با همت و تلاش بيشتر و انگيزه مضاعف، در امر بسط و اشاعه فرهنگ قرآني به تمامي پرسنل و خانواده، به صورت مطلوب و در سطح كيفي بالا برگزار مي‌كند.

نادر رابطي افزود: هدف اصلي مسابقات ترويج فرهنگ قرآني و حضور خانواده هاي شركت گاز استان زنجان در اين محافل نوراني است و همچنين ترغيب آنها جهت آمادگي و حضور هر چه بهتر در مسابقات كشوري با هدف آموزش و بهره مندي عالي از مفاهيم قرآن است.

وي با تاكيد بر اينكه، مسابقات قرآنی از سال 80 در این شرکت گاز برگزار می شود افزود: از مجموع 115 نفر ثبت نام كننده 62 نفر اقا و 53 نفر خانم بودند كه نسبت به سالهاي گذشته افزايش 63 درصدي را نشان مي دهد.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: نفرات برتر هر بخش به مسابقات سراسري اعزام خواهند شد.

گفتنی است، علي صحبت لو، مجيد نوري، كاظم نصيري به عنوان داور بخش برادران و رباب آمري، مريم فضلي به عنوان داور خواهران در این مسابقات حضور داشتند.

در پايان مسابقه مطابق مصوبه شورای فرهنگی شرکت گاز استان به تمام شرکت کنندگان هدیه عمومی ارائه شد.

ارسال نظرات