فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیار استان چهارمحال وبختیاری خبر داد:

اعزام 400 زائر به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) از شهرستان کیار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیار گفت: امسال 400 نفراز مردم شهرستان کیار در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۳۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سرگرد حسن بهرامی فرمانده سپاه ناحیه کیار گفت:هرساله در روز رحلت امام خمینی(ره) خیل عظیمی از مردم جهت تجدید بیعت با امام راحل(ره) و ولایت، عازم حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌شوند.

وی افزود: همانند سال های گذشته امسال نیز مطابق با سهمیه ای که به ما دادند 400 نفر از مردم شهرستان کیار در قالب یک کاروان با 10 اتوبوس راهی مرقد امام (ره) خواهند شد.

وی در رابطه با شخصیت حضرت امام (ره)گفت: شخصيت ‌حضرت امام، بنيانگذار انقلاب اسلامي و بيدار كننده ‌جامعه ‌ مستضعفان و محرومان، ابعاد مختلف و گوناگونى دارد .او به طور خلاصه، انسان كاملى بود كه علم و عمل را به هم آميخته و عرفان و اخلاق را در خود مجسم نموده و با فقاهت و اجتهاد واقع بينانه، بيانگر احكام و سياست اسلامي بوده است.

بهرامی اظهار کرد:اونه تنها در مراحل علمي پيشتاز اين مسير بوده، بلكه در مراحل اجتماعى و سياسى يك فرد آگاه از وضع زمان و آشنا به درد و درمان بود و نهيب او بر مستكبران و سلطه ‌جويان،تازيانه‌ اى بود كه پشت آنان را مى‌لرزاند و نقشه ‌هاى آنان را بر باد مى‌داد.

وی افزود: يكى ازابعاد شخصيت ‌حضرت امام، آگاهى او از وضع جهان و شرايط زمان بود و حركت‌هاى سياسى را كه در جهان بر ضد اسلام در حال شكل گرفتن بود، به خوبى مى‌شناخت و اگر از دوران جوانى، داراى چنين خصيصه‌اى نبود، هرگز در دوران پيرى كه زمام امور را به دست گرفت نمى‌ توانست انقلاب اسلامي را با چنين صلابت و استوارى، متجاوز از ده سال رهبرى كند وجهانیان را به تعجب و شگفتى وا دارد.

انتهای پیام/ت

 

ارسال نظرات