اندیشههای اقتصاد مقاومتی در رسانهها به صورت میدانی مطرح شود
وی افزود: رسانهها و مدیران اداراتی نظیر اداره ارشاد اسلامی باید بدانند فرهنگ و رسانه بدون ایدئولوژی و مهندسی فرهنگی ممکن نیست.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه صحبتهایی نظیر نفی فرهنگ دولتی از سوی دولتمردان اصلا قابل قبول نیست، تصریح کرد: وقتی هالیوود با منش غیرخصوصی خروجی نظیر آرگو و 300 دارد ولی محتوایی در دفاع از ملت ایران ندارد، نشان میدهد برخی از مسؤولان ما با شعارها و تظاهرهای روشنفکرانه غرب در این رابطه فریب خوردهاند.
حیدری بیان داشت: باید اندیشههای اقتصادی در رسانهها به صورت میدانی و ملموس برای مردم طرح شود.
وی خاطر نشان کرد: باید تلاش شود با تربیت نیروهای متخصص در زمینههای مختلف، مغالطهها و تخریبهای غرب علیه مسائلی نظیر اقتصاد مقاومتی خنثی شود.
استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان در توضیح نقش رسانهها در این زمینه اظهار داشت: رسانهها باید با حضور و تولید محتوا در رابطه با معضلات و مشکلات اقتصادی و طرحهای اقتصادی مردمی فعالیتی را سامان دهند تا منجر به مدلهای ایجابی شود.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان در ادامه با تاکید بر لزوم هماهنگی نخبگان و اصحاب رسانه از تلاش خود برای فراهم کردن شرایط ارتباط تعاملی بیشتر میان رسانهها و اساتید و کارشناسان اقتصادی خبر داد.
حیدری در پایان خاطر نشان کرد: رسانهها در موجآفرینی، جریانسازی، ایجاد پویشهای اقتصادی، ایجاد کمپین و فرهنگسازی باید اقدامات لازم را انجام دهند تا تحقق ایدئولوژی و چشمانداز صورت بگیرد.