مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان:

اندیشه‌های اقتصاد مقاومتی در رسانه‌ها به صورت میدانی مطرح شود

مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان گفت: باید تلاش شود با تربیت نیروهای متخصص در زمینه‌های مختلف، مغالطه‌ها و تخریب‌های غرب علیه مسائلی نظیر اقتصاد مقاومتی خنثی شود، باید اندیشه‌های اقتصادی در رسانه‌ها به صورت میدانی و ملموس برای مردم طرح شود.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۶۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
به گزارش بسیج رسانه اصفهان، محمدرضا حیدری مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان در نشست بررسی اندیشه اقتصادی امام راحل(ره) که با حضور اصحاب رسانه اصفهان در دانشگاه اصفهان به همت سازمان بسیج رسانه استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و مستندات موجود از امام راحل، نگاه امام خمینی(ره) به تولید ملی، اقتصاد ملی و نفی سلطه بیگانه بر اقتصاد است.

وی افزود: رسانه‌ها و مدیران اداراتی نظیر اداره ارشاد اسلامی باید بدانند فرهنگ و رسانه بدون ایدئولوژی و مهندسی فرهنگی ممکن نیست.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه صحبت‌هایی نظیر نفی فرهنگ دولتی از سوی دولتمردان اصلا قابل قبول نیست، تصریح کرد: وقتی هالیوود با منش غیرخصوصی خروجی نظیر آرگو و 300 دارد ولی محتوایی در دفاع از ملت ایران ندارد، نشان می‌دهد برخی از مسؤولان ما با شعارها و تظاهرهای روشنفکرانه غرب در این رابطه فریب ‌خورده‌اند.

حیدری بیان داشت: باید اندیشه‌های اقتصادی در رسانه‌ها به صورت میدانی و ملموس برای مردم طرح شود.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش شود با تربیت نیروهای متخصص در زمینه‌های مختلف، مغالطه‌ها و تخریب‌های غرب علیه مسائلی نظیر اقتصاد مقاومتی خنثی شود.

استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان در توضیح نقش رسانه‌ها در این زمینه اظهار داشت: رسانه‌ها باید با حضور و تولید محتوا در رابطه با معضلات و مشکلات اقتصادی و طرح‌های اقتصادی مردمی فعالیتی را سامان دهند تا منجر به مدل‌های ایجابی شود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان در ادامه با تاکید بر لزوم هماهنگی نخبگان و اصحاب رسانه از تلاش خود برای فراهم کردن شرایط ارتباط تعاملی بیشتر میان رسانه‌ها و اساتید و کارشناسان اقتصادی خبر داد.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: رسانه‌ها در موج‌آفرینی، جریان‌سازی، ایجاد پویش‌های اقتصادی، ایجاد کمپین و فرهنگ‌سازی باید اقدامات لازم را انجام دهند تا تحقق ایدئولوژی و چشم‌انداز صورت بگیرد.


ارسال نظرات