برخی از پشت پرده‌های فساد مدیران و اعتراض کامیونداران در گفتگو با «بسیج»

دلالان حمل و نقل به مدیران نظارتی صنفی سانتافه‌ هدیه می‌دهند!

برخی شرکت‌های دلالی، باربری‌ها و همچنین یکی از انجمن صنفی‌های حمل و نقل برای اینکه مدیر خود را به ادامه تخلفات تشویق کنند به بهانه تولد دخترش یک دستگاه سانتافه تقدیم وی کردند!
کد خبر: ۸۶۸۶۸۳۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

یک منبع آگاه حمل و نقل در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: فساد سیستمی در حمل و نقل به قدری مشهود است که در فواصل زمانی مشخص منجر به اعتراضات رانندگان و برخی کارکنان فعال گردیده است.

وی با بیان اینکه مدیریت پایانه باربری در برخی نقاط کشور دچار تزلزل ساختاری شده است افزود: دلالی به قدری رشد یافته است که دیگر نمی توان حق از نا حق تشخیص داد بلاخص اگر این فساد سازمانی منسجم و از سوی برخی مدیران مربوطه حمایت شود که در برخی نقاط کشور این فساد ریشه دوانی کرده است.

این منبع آگاه بیان داشت: برای نمونه به یکی از موارد اعطای رشوه اشاره می‌کنم. برخی باربری‌ها و اعضای انجمن صنفی باربری که فاکتورهای صوری صادر می‌کنند به همراه دلال‌ها به مدیران نظارتی رشوه‌های هنگفت می‌دهند. در یک مورد به مناسبت تولد دختر یکی از مدیران نظارتی به وی  سانتافه هدیه دادند تا این مدیر به تداوم تخلفات خود تشویق شود.

وی در خاتمه افزود: گسترش حق دلالی در حمل و نقل ، گمرک، گسترش حق دلالی ها، کمیسیون غیر قانونی و در جازدن نوبت بخش ناچیزی از فساد است که انجام می دهند و مدیرانی که فساد اقتصادی را به عنوان دستاوردی از اقتصاد محسوب می کنند.

ارسال نظرات