نجات علی مرادی در گفتگو با «بسیج»:

باید با فیلم های ضد ایرانی مقابله به مثل کنیم

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تا کی قرار است در برابر ساخت و توزیع جهانی فیلم‌های ضد ایرانی و اسلامی همچون «آرگو» و «۳۰۰» و ... به صدور بیانیه‌ای اعتراضی بسنده کنیم و نیاز است که با ارتقای سینمای کشورمان با آنها مقابله به مثل کنیم.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۰۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
نجات علی مرادی بازیگر فیلم سینمایی "توفان شن" در گفتگو با خبرنگار  فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه با ارتقای سینمای کشورمان می توان به ساخت فیلم های ضدایرانی پاسخ داد، گفت:تا کی قرار است در برابر ساخت و توزیع جهانی فیلم‌های ضد ایرانی و اسلامی همچون «آرگو» و «۳۰۰» و ... به صدور بیانیه‌ای اعتراضی در محکومیت آنها بسنده کنیم و آیا زمان آن فرا نرسیده است که با ظرفیت و توانمندی ایجاد شده، در قالب تولیدات سینمایی مشابه و چالش یرانگیز به مقابله به مثل با آنها پرداخته و اثرشان را خنثی کنیم؟

وی ادامه داد:نیاز است که از ظرفیت و هنرمندان داخلی کشورمان در چارچوب تبیین مبانی ارزشی انقلاب اسلامی و باورهای دینی مردم ایران زمین استفاده کنیم و با حمایت از فیلمسازان و سینماگران ساعی کشورمان، زمینه را برای جنگ فرهنگی علیه توطئه و دسیسه‌چینی دشمنان این مرز و بوم فراهم نماییم.


ارسال نظرات