فرماندار نیر تاکید کرد

همکاری ادارات در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان

تمامی دستگاههای اجرایی ذیربط شهرستان موظفند تا در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همکاری های لازم را به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۷۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، سومین نشست اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر به ریاست مهدی احمدی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیر با حضور امام جمعه ، مدیر آموزش و پرورش نیر برگزار شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش نیر در این جلسه ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل (ره) را تسلیت گفته و اظهار داشت: نگهداری و پاسبانی از ارزشهای انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه امام راحل (ره) وظیفه شرعی و قانونی هر ایرانی بوده و پاسداشت ایام ارتحال بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی یکی از این ارزشهای والا است.

احمدی در ادامه با قدردانی از تمامی معلمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت شهرستان در طول یک سال گذشته، با اشاره به بحث بهبود کیفیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 95 اظهار داشت: تمامی دستگاههای اجرایی ذیربط شهرستان موظف و مکلفند تا در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان منطقه در تابستان 95 همکاری های لازم را به عمل آوردند.

قبل از سخنان فرماندار نیر، ربعلی مظهری مدیر آموزش و پرورش نیر هم ضمن تسلیت ارتحال حضرت امام (ره) اظهار کرد : تمامی تصمیمات در جلسات پیش در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان عملیاتی شده است.

مظهری در ادامه با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی منطقه نیر ، از سازماندهی کلی تمامی نیروهای انسانی در تمامی مقاطع تحصیلی برای سالتحصیلی 96/95 خبر داد.

وی با اشاره به نیاز تعمیراتی مدارس شهرستان اظهار داشت: با توجه به قدمت بالا و فرسودگی مدارس منطقه و لزوم تعمیرات کلی و جزئی، از فرماندار نیر انتظار می رود برای تخصیص اعتبارات لازم برای آموزش و پرورش شهرستان مساعدت لازم را بعمل آورد.

در ادامه حضرت حجه الاسلام و المسلمین مقدسی امام جمعه شهرستان نیر با قدردانی از زحمات و تلاشهای اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان و اهتمام در پیگیری مصوبات شورا ، ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل (ره) را تسلیت گفته و از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر خواست تا در اعزام کاروان به حرم مطهر حضرت امام (ره) همکاری ویژه با برنامه های شهرستان داشته باشند.

امام جمعه نیر در ادامه از مدیریت منطقه بجهت کسب مقام های علمی و پرورشی دانش آموزان در سطح استان قدردانی کرد و خواستار دعوت از این دانش آموزان و تجلیل از آنان در مراسم نماز جمعه شهرستان شد.

در این جلسه معاونین آموزش، پشتیبانی ، پرورشی و تربیت بدنی ، کارشناسان ارزیابی عملکرد و تعاون و رفاه مدیریت آموزش و پرورش نیر گزارشی در خصوص سازماندهی نیروی انسانی، مدارس زیر حد نصاب، ریشه کنی بیسوادی و شناسایی و جذب اولیای بیسواد در شهرستان، لیست مدارس نیاز به تعمیر و تجهیز ، برنامه های ستاد اسکان فرهنگیان در تابستان 95 ، ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان برای سالتحصیلی 96/95 ارائه دادند.

در این جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش نیر دیدگاهها و نکته نظرات خود پیرامون مسائل آموزشی ، بحث تعمیر و تجهیز و مسائل پرورشی ، ارائه دادند .

ارسال نظرات