خبرهای داغ:
با حضور معاون وزیر بهداشت؛

مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بهره برداری رسید

استودیو تولید محتوا و مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر محمد باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۹۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج منطقه خوزستان، دکتر مهدی سیاح برگرد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حاشیه بهره برداری از این مرکز که امروز ۱۱ خردادماه همزمان با همایش روسا و معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی قطب 4 آمایشی کشور برگزار شد، در این خصوص اظهار کرد: پس از ابلاغ بسته طرح تحول نظام سلامت در حوزه آموزش، زمینه سازی برای آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس استادان مدعو و اساتید دیگر دانشگاه نیاز به حضور در تمامی جلسات درسی را نداشته و بخشی از کلاس ها به صورت مجازی از طریق وب و ویدیو کنفرانس برای دانشجویان ارائه می شود.
 
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: برگزاری دوره های بازآموزی مجازی برای پزشکان، باعث صرفه جویی در وقت می شود و به گونه ای خواهد شد که در مطب و منزل نیز امکان استفاده از اطلاعات استادان وجود دارد.

سیاح برگرد اظهار داشت: این کار از سه سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز کلید خورد و مرکز آموزش مجازی شامل استودیو تولید محتوا و ضبط آن راه اندازی شده است.

همچنین دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این باره گفت: تقاضا برای آموزش عالی روز افزون است و با توجه به دستآوردهای تکنولوژی در جهان ما نیز باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

ایدنی افزود: امروزه آموزش مجازی در کشورها رو به گسترش است و این نوع آموزش بسیاری از موانع برای توسعه آموزش از جمله مقدمات فیزیکی، جغرافیایی و کلاس درس را برطرف می کند.

وی تصریح کرد: مرکز آموزش مجازی از مأموریت های برنامه طرح تحول سلامت در حوزه آموزش، امروز برای نخستین بار در خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی اهواز راه اندازی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها