نماینده ولی فقیه سپاه کربلا مازندران در یادواره شهدای اسرم:

برخی خواص با خاطره گویی از امام سعی در انحراف انقلاب را دارند/ امروز می‌گویند باید با کدخدا ساخت!

غلامی با اشاره به شعار ضد آمریکایی امام راحل به ترس از انحراف خواص تاکید کرد و گفت: امروز از نظر بعضی‌ها این حرف شده خاطره و می‌گویند امام هم موافق این شعار نبوده است.
کد خبر: ۸۶۸۷۲۹۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از میانخبر، حجت الاسلام یداالله غلامی عصر امروز در مراسم یادواره 14 تن از شهدای گرانقدر روستای اسرم و سالگرد ارتحال امام(ره) در مسجد جامع اسرم با این پرسش که ریشه انقلاب اسلامی که شهیدان از 15 خرداد 42 تا به امروز جانشان را برای آن دادند کجا است، اظهار کرد: برخلاف انقلاب‌های دیگر دنیا، انقلاب ما ریشه در دین، خدا، قرآن و بعث رسول خدا داشت.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های شناخت انقلاب توجه به شعارهای آن انقلاب است، افزود: شعار انقلاب ما از ابتدا "الله اکبر"، "لا الا اله الله" و " حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای با اشاره به اینکه در دنیا دین را به‌عنوان افیون انسان‌ها معرفی کرده بودند و امروز هم عده‌ای این حرف غلط را تکرار می‌کنند، گفت:آن کس که غنی سازی 20 درصد کرد نماز شب خوان بود و آن کس که در قرن بیستم انقلاب کرد و نظام دو قطبی را بهم زد یک دیندار مجتهد نماز شب خوان بود.

غلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای روی کار آمدن یک حزب و یا جناح خاص نبود، افزود: انقلاب برای اسلام، دین و خدا بود و لذا محدوده و جغرافیا نمی‌شناسد.

وی با اشاره به اینکه هر انقلابی اگر مواظبت نشود آسیب می‌بیند، تصریح کرد: با اینکه رهبر انقلاب به انقلابی بودن همه تاکید می‌کند بعضی‌های می‌خواهند این انقلابی بودن را کم رنگ کنند.

این مسئول اظهار کرد: باید امروز انقلاب مد نظر اسلام را پیاده کرد اما عده‌ای می‌خواهند در برابر اسلام انقلابی، اسلام رحمانی درست کنند.

غلامی ادامه داد: رهبر به انقلابی عمل کردن کسانی که تاثیرگذار هستند تاکید کردند مانند شهدا که انقلابی رفتند.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها مانند کسانی که سخن دیروزشان با امروز تغییر کرده است از انقلاب پشیمان می‌شوند، اضافه کرد: کسانی که دیروز از دیوار سفارت آمریکا بالا می‌رفتند امروز در بی بی سی و صدای آمریکا هستند و با بهائیان می‌نشینند.

سخنران یادواره شهدای روستای اسرم در ادامه اظهار کرد: امروز آمریکا نماد استکبار جهانی است اما عده‌ای می‌گویند باید با کدخدا ساخت ولی قرآن می‌فرماید باید با آن مقابله کرد.

غلامی بیان کرد: خاصیت استکبار این است که اگر احساس خطر کند ریشه شما را می‌زند و لذا نمی‌شود به خنده‌های آنها اطمینان کرد.

وی تاکید کرد: انحراف خواص یعنی آنکه عده‌ای سابقه انقلابی دارند و نظر آنها در جامعه تاثیرگذار است منحرف شوند انقلاب زمین می‌خورد.

غلامی با اشاره به سخنان امام(ره) مبنی بر اینکه "هر چه فریاد دارید بر سر آمریکابزنید" به ترس از انحراف خواص تاکید کرد و گفت: امروز از نظر بعضی‌ها این حرف شده خاطره و می‌گویند امام هم موافق این شعار نبوده است.

نماینده ولی فقیه در پایان با بیان اینکه رهبری در 23 سال گذشته 13 سال را با نام اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری کردند، تصریح کرد: جوانانی که غنی سازی 20 درصد می‌کنند می‌توانند کاری کنند که خام فروشی نکنیم و با فرآوری یک میلیون بشکه نفت دیگر بیکار در کشور نخواهیم داشت.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها