سردار مولایی:

با تفکر استکباری باید مبارزه کرد/ ضرورت تطبیق با مسیر انقلاب و نظام و راه امام

جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت:انقلاب سکون ندارد و باید هر از چند گاهی خود را با مسیر امام و انقلاب تطبیق دهیم.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۵۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار سید یوسف مولایی در همایش بزرگداشت ارتحال امام خمینی که صبح امروز در سالن شهدا برگزار شد با اشاره به اینکه شاید فلسفه وجودی میثاق در حرکت اولیه انقلاب و لزوم استمرار آن است اظهار داشت:انقلاب سکون ندارد و باید هر از چند گاهی خود را با مسیر امام و انقلاب تطبیق دهیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی به مصابه یک حرکت بزرک همچون سایر انقلاب ها تعاریف خود را دارد و معمولا همه انقلاب ها را با رهبرانشان می شناسند و فلسفه وجودی انقلاب ایران را بدون نام امام در هیچ جای دنیا شناخته نشده شده است.

سردار مولایی بااشاره به اینکه امام خمینی عزت،استقلال،اعتماد به نفس،خواستن و توانستن را برای ما به ارمغان آورد گفت:مردم فرمایشات امام(ره) را به خوبی متوجه شدند به طوریکه شبکه تلویزیونی ایتالیا در زمان ارتحال امام یک جمله را به عنوان یک جمله ناب مطرح کردند و آن این بود که می گفتند صدای امام خمینی در ان زمان حکم صدای خدا را برای ملت ایران داشت.

وی تصریح کرد: در صورتیکه به 37 سال پیش بازگردیم اگر اینگونه نبود مردم با باطن و فطرت خود، مشکلات آن دوران را تحمل نمی کردند و تا جای ایثار جان پیش نمی رفتند.

جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در ادامه گفت: امام انقلابی کرد که آورام نوآم چامسکی زبان شناس، جامعه شناس و سیاستمدار آمریکایی که یکی از منتقدین اصلی سیستم سیاست خارجی کشورش است، اعلام می کند انقلاب امام برای اولین بار بود که از خطوط قرمز امریکا عبور کرد و ایران را به خودکفایی رساند.

وی تصریح کرد: این بدین معناست که امام حرکتی شروع کرد که نتیجه اش این است که نه تنها انقلاب اسلامی بلکه دنیای اسلامی پایدار ماند و البته وقتی حرف های نیلسون ماندلا در خصوص رهبری امام اینگونه می گوید که امام خمینی فقط برای شیعیان نیست بلکه برای تمام جنبش های آزادی بخش نیز می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار