امکان تعجيل تاريخ اعزام فارغ التحصيلان دانشگاهی در تيرماه سال جاری

معاون احضار و اعزام وظيفه عمومی استان گفت: فارغ التحصيلان دانشگاهی دارای برگ آماده به خدمت، می توانند تاريخ اعزام خود را به تيرماه تغيير دهند.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۱۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرگرد سيد شجاع زيلابي اظهار کرد : با هماهنگي هاي به عمل آمده با نيروهاي مسلح و ايجاد ظرفيت آموزشي محدود براي اعزام تيرماه سال جاري ، کليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاهي با مقاطع تحصيلي کارداني ، کارشناسي ، کارشناسي ارشد و دکتري که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ شهريور و آبان ماه 95 مي باشند ،در صورت تمايل به اعزام زودتر از موعد، از طريق دفاتر خدمات الکترونيک (پليس +10) اقدام نمايند .

وي در ادامه افزود :درخواست تعجيل تاريخ اعزام فقط مختص به اعزام اول تيرماه بوده و متقاضيان مي تواننددرخواست خود از طريق دفاتر مذکورثبت و سازمان وظيفه عمومي نيز در اسرع وقت نسبت به رسيدگي به درخواست آنها اقدام مي کند.

لازم به ذکر است: سامانه خدمات الکترونيک انتظامي (پليس +10 ) تا تاريخ هفدهم خردادماه آماده پذيرش درخواست هاي مشمولان بوده و به علت محدوديت ظرفيت ،درخواست هايي که زودتر ثبت شده اند در اولويت رسيدگي قرار دارند .

فراخوان مشمولان ديپلم و زير ديپلم در خرداد ماه سال 95

گروه استان ها- چهارمحال و بختياري- كليه مشمولان غايب و غيرغايب متولد 1355 تا پايان خرداد ماه 1377 براي انجام خدمت دوره ضرورت فراخوانده شدند.

 سرگرد سيد شجاع زيلابي معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان، در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: كليه مشمولان ديپلم و زير ديپلم متولد 1355 تا پايان خرداد ماه 1377 كه برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم خرداد ماه سال 1395 دريافت كرده اند، مي بايست راس ساعت 7صبح چهارشنبه مورخه نوزدهم خرداد ماه سال جاري به معاونت وظيفه عمومي استان واقع در جاده منظريه ،جنب پليس راهوراستان ، مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 وي در پايان تصريح كرد:آن دسته از مشمولاني كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش، نشده اند، مي توانند به نزديكترين دفتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند. همچنين، عدم حضور به موقع در زمان و محل  تعيين شده غيبت محسوب مي شود.

ارسال نظرات