در بیست و هفتمین سالگرد حضرت امام خمینی(ره)

ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)میزبان 1300 زائراست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) تهران بزرگ از میزبانی 1300 زائر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) توسط بسیجیان و مردم منطقه 12 تهران خبرداد.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۰۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازسپاه تهران بزرگ ؛ سرگرد پاسدار محمد مهدی امیریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب به همت بسیجیان و مردم همیشه در صحنه منطقه 12 تهران گفت : امسال نیز مردم قدر شناس ما با شکوه تر از سال قبل در برگزاری برنامه های بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تلاش می نمایند و ما نیز در ناحیه مقاومت و پایگاه ها و حوزه های بسیج مراسم و برنامه های خوبی را پیش رو داریم.
وی افزود : برگزاری محفل انس با قرآن کریم، اکران فیلم سینمایی هنگامه از جمله برنامه هایی است که همراه با مراسم مذهبی و فرهنگی برای زائرین در منطقه 12 تهران انجام خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد : این ناحیه قرار است میزبان 1300 نفر از زائرین باشد که با افتخار درخدمت این عزیزان هستیم .
وی در ادامه از حضور بسیجیان گردان های ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)به همراه خیل عظیمی از مردم منطقه 12 در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در حرم مطهر خبر داد.
ارسال نظرات