خبرهای داغ:
مدیرکل ارشاد فارس:

مستند "روح‌الله" برای کاروان‌های اعزامی به مرقد امام (ره) اکران و توزیع می‌شود

مریدی گفت: جامع‌ترین فیلمی که درباره حضرت امام خمینی (ره) ساخته شده با نام مستند" روح الله" در کاروان اعزامی از شیراز و فارس به مرقد امام(ره) نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۳۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
بهزاد مریدی اظهارداشت: مجموعه مستند " روح الله" شامل مصاحبه‌هایی با بیش از ٦ شخصیت بین‌المللی از کشورهای ایران، عراق، ترکیه، سوریه، مصر، فلسطین، فرانسه و لبنان است که بالغ بر ده هزار قطعه عکس و تصویر تلویزیونی در تهیه و تولید این اثر مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: جامع‌ترین فیلمی که درباره حضرت امام خمینی (ره) ساخته شده با نام مستند" روح الله" در کاروان اعزامی از شیراز و فارس نمایش داده می‌شود و در میان اعزام شوندگان نیز توزیع می‌شود.

مریدی بیان کرد: فلش کارت سخنان و وصایای امام راحل و عکس‌های ندیده شده از امام (ره) و ده هزار پوستر ویژه ارتحال نیز طراحی شده که در کاروان اعزام استان فارس توزیع می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقه فرهنگی15000 نفری خبر داد که علاقه‌مندان می‌توانند جواب‌ها را به رییس کاروان یا ماشین اعزام شوندگان تحویل دهند.

مریدی همچنین پانصد جلد کتاب و 400 فیلم برای نمایش در ماشین‌های اعزامی را از جمله فعالیت‌های دیگر فرهنگی اعلام کرد و گفت: توزیع هزار نشریه و ویژه نامه چاپ شده و توزیع شربت در میان کاروان‌ها نیز در ایام ارتحال انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها