نجم الدین شریعتی در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

جهانی شدن انقلاب اسلامی؛ دغدغه مشترک امام راحل و رهبر انقلاب

شریعتی گفت: همانطور که دغدغه جهانی شدن انقلاب اسلامی در امام راحل به شدت موج می زد، مقام معظم رهبری نیز در مقیاس بزرگتر از فضای مجازی استفاده کرده و به جوانان اروپا نامه ای نوشتند.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۷۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

نجم الدین شریعتی مجری محبوب برنامه سمت خدا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: برخی از ویژگی های مشترک مدیریتی و اندیشه ای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به آرمان ها واصول اولیه انقلاب اسلامی که در بدو تأسیس و بنیانگذاری آن توسط امام راحل شکل گرفته برمی گردد.

وی افزود: قطعاً یکی از شباهت های اصلی امام راحل و مقام معظم رهبری اصرار و تأکید بر حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

مجری محبوب برنامه سمت خدا تصریح کرد: امام خمینی (ره) یک نامه تأثیرگذاری به گورباچف نوشتند و امروز مقام معظم رهبری با توجه به فضای مجازی از این فرصت به خوبی بهره بردند و نامه ای را به جوانان اروپا نوشتند.

شریعتی تأکید کرد: همانطور که دغدغه جهانی شدن انقلاب اسلامی و ایجاد شور و زمینه سازی برای معرفت جوانان به دین اسلام که در امام راحل به شدت موج می زد، مقام معظم رهبرینیز در مقیاس بزرگتر از فضای مجازی استفاده کردند که این یک نقطه عطف است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار