خبرهای داغ:

کاروان ۴۰۰نفری شبستر عازم حرم امام راحل شد

خبرگزاری بسیج: کاروان زیارتی مرقد حضرت امام خمینی(ره) شبستر به مناسبت ارتحال حضرت امام(ره) با حضور بیش از۴۰۰نفر از عاشقان حضرت روح الله و طی دو مرحله عازم تهران شدند.
کد خبر: ۸۶۸۸۳۴۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه شبستر در حاشیه آیین بدرقه این کاروان گفت: شناساندن ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) برای نسل جوان و نوجوان در جهت مبارزه با تهدیدات نرمامری ضروری است و باید بتوانیم با برگزاری هرچه باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام برشکوه و عظمت این کار بیفزاییم .

جعفر رزمی هدف از اعزام کاروان ارتحال حضرتامام را شناساندان ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدا و بیعت دوباره با رهبر فرزنه انقلاب دانست.

وی اظهار کرد: استقبال قشرهای مختلف منطقه از حضور درمراسم ارتحال حضرت امام ناشی از روحیه ولایت مداری مردم این خطه از میهن اسلامی است .

رزمی با بیان اینکه کاروان زائران حرم امام خمینی(ره) در دو مرحله اعزام شدند افزود: این کاروان به نمایندگی از مردم شبستر در مراسم پرشور سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور یافته و با آرمان های حضرت امام (ره) و راه درخشان و ماندنی این امام بزرگوار تجدید میثاق و تجدید بیعت خواهند کرد.

فرمانده سپاه شبستر با قدردانی از همکاری مسئولان در اعزام این کاروان به حرم امام(ره) خاطرنشان کرد: افراد زیادی از شهرها و روستاها ثبت نام کرده بودند و شاهد استقبال کم نظیری از سوی مردم بودیم ولی به جهت محدودیت ها همه علاقمندان نتوانستند به حرم امام(ره) اعزام شوند.

وی در پایان گفت: عموم مردم مؤمن و ولایتمدار شبستر نیز با حضورشان در مراسمات گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و سالگرد قیام خونین۱۵ خرداد ماه با آرمان های امام(ره) تجدید بیعت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها