امام جمعه خلخال:

حضرت امام خمینی (ره) دشمن ستیز بود

حضرت امام خمینی (ره) دشمن ستیز بود و این یکی از خصوصیت های بارز این شخصیت بزرگ تاریخی بود و ایشان با جهان بینی دقیق خود همواره آمریکا را شیطان بزرگ خواندند و مبارزه با شیطان در همه ادوار تمام شدنی نیست.
کد خبر: ۸۶۸۸۵۱۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری در آئین گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت 111 شهید سه ماهه اول شهرستان و شهدای 15 خرداد که در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت این ایام اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) یکی از وظایف ملی به شمار می رود و از این سبب عدم حضور مسئولین ارشد شهرستان در مراسم ارتحال امام راحل غیر قابل قبول است.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه عدم حضور فرماندار و روسای ادارات در مراسم پاسداشت حضرت امام خمینی (ره) پسندیده نبوده و این بی توجهی از سوی هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست و این غیبت ها امری ناپسندیده در دیدگاه مردم و جامعه است.
 
امام جمعه خلخال افزود: مسئولین در ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برنامه ریزی حضور مردم در مراسم سالگرد بنیانگذار کبیر اسلام را انجام می دهند و همزمان با اجرای این برنامه مهم و ارزشی، به جلسه ایی در استان دعوت می شوند و این برنامه ها بیشتر رفتارهای سیاسی است و دولت در این باره باید تجدیدنظر کند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال گفت: از آنجائیکه تفکر حضرت امام خمینی (ره) به دنیا صادر شده است و این مرد بزرگ تاریخ تمام معادلات بین المللی را تکان داد و معادلات جدید را جایگزین این رفتارهای سیاسی معرفی کرد و این رفتار ارزرشمند امام راحل، وی را به شخصیت بزرگ و بین المللی تبدیل کرد.
 
وی بیان کرد: همواره صلابت، مقاومت و پایداری از شخصیت های بارز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در برابر ابرقدرتهای سراسر دنیا بود و در حال حاضر ملت ایران بارها در صحنه های سیاسی نشان داده اند که عزت امام راحل را با هیچ چیز معامله نمی کنند و با تمام قدرت این انقلاب را به رهبری مقام معظم رهبری تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهند داد.
 
رشتبری اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) دشمن ستیز بود و این یکی از خصوصیت های بارز این شخصیت بزرگ تاریخی بود و ایشان با جهان بینی دقیق خود همواره آمریکا را شیطان بزرگ خواندند و مبارزه با شیطان در همه ادوار تمام شدنی نیست و ملت ایران هیچ وقت به آمریکا اعتماد نخواهد کرد و همواره مسیر امام راحل را ادامه خواهند داد.
 
در پایان این مراسم، آئین بدرقه زائرین حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با حضور 800 نفر از برادران و خواهران با 18 دستگاه اتوبوس به تهران اعزام شدند.
 
جهانگیر نیکخواه خبرنگار خبرگزاری بسیج در خلخال
ارسال نظرات
آخرین اخبار