خطیب جمعه تفت:

شاخ و برگِ شجره طیبه انقلاب را در نیجریه و یمن می بینیم/ امام(ره) به اسلام عزت بخشید

امام جمعه موقت تفت گفت: نهال نوپای انقلاب به برکت رهبری های داعیانه امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان، امروز به شجره طیبه ای تبدیل شده است که شاخ و برگ آن را در نیجریه، یمن و بحرین می بینیم.
کد خبر: ۸۶۸۸۵۵۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه موقت تفت در خطبه های این هفته نمازجمعه با گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) یکی از مهمترین چهره های جهان اسلام است که همه عمر، آبرو و همت خود را برای عزت اسلام و تشییع گذاشت.

حجت الاسلام سید محمد سرمه چشم، افزود: نهال نوپای انقلاب به برکت رهبری های داعیانه امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان، امروز به شجره طیبه ای تبدیل شده است که شاخ و برگ آن را در نیجریه، یمن و بحرین می بینیم.

خطیب جمعه تفت همچنین سالروز قیام 15 خرداد را یادآور شد و تصریح کرد: شهدای قیام 15 خرداد سال 1342 پیشتازان انقلاب بودند و جانقشانی های آن ها باعث شد تا در سال 57، انقلاب اسلامی عظیمی به بار نشیند.

وی ادامه داد: امام از همان قیام 15 خرداد، انقلاب را پیروز شده می دانست و گفت:« یاران من امروز در گهواره هستند.» و دیدیم که در سال 57 همان یاران چه کردند.

امام جمعه موقت تفت، با اشاره به توطئه ها، نقشه ها، تهدیدها و تحریم های دشمنان در 37 سال انقلاب، اذعان داشت: امام راحل(ره) در وصیت نامه الهی سیاسی خود، توصیه های بسیار مهمی را برای استقلال و عدم وابستگی کشور به بیگانگان بیان کردند که تک تک آن ها چراغ راهی برای مسیر پیشروی انقلاب بوده و هست.

حجت الاسلام سرمه چشم، همچنین با تبریک آغاز زعامت مقام معظم رهبری، گفت: مجلس خبرگان رهبری در تصمیمی بی نظیر، ساعاتی پس از رحلت امام خمینی(ره)، خلف صالح ایشان آیت الله خامنه ای(مدظله) را به عنوان رهبر انقلاب اسلامی انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در مدت رهبری خود بهترین تصمیم ها را در شرایط مختلف اتخاذ کردند.

خطیب جمعه تفت در بخش دیگری از سخنان خود، نزدیک بودن ماه رمضان را یاد آور شد و بر آمادگی کامل برای حضور در این ماه و استفاده از فضیلت آن تاکید کرد.

صبح تفت

ارسال نظرات