امام جمعه شاهدیه در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره):

در مجالس عزاداری ارتحال امام باید پیام انقلاب و خط مشی امام بیان شود/ امام خمینی (ره) علمدار ولایت فقیه در عصر حاضربود

حجت الاسلام بشکانی با بیان اینکه امام خمینی فقط برای خدا قیام کرد افزود : در مجالس عزاداری ارتحال امام باید پیام انقلاب و خط مشی امام بیان شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۷۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی با حضور فرماندار، امام جمعه موقت ، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج واقشار مختلف مردم بهاباد در مسجد جامع این شهرستان برگزارشد.

دراین مراسم امام جمعه شاهدیه با اشاره به زندگی امام راحل با خدا بودن را یکی از ویژگیهای بارز امام خمینی برشمرد و اظهار کرد: امام خمینی با برقراری نظام جمهوری اسلامی درایران؛ توکل برخداوند خودباوری و اعتماد به نفس را به مسلمانان آموخت.

حجت الاسلام بشکانی با بیان اینکه امام خمینی الگوی زندگی مادرابعاد سیاسی اجتماعی ودینی است افزود: امام خمینی از معدود رهبران مذهبی است که نه تنها در زمان حیات بلکه بعداز وفاتش نیز بر قلبها حکومت کرد.

امام جمعه شاهدیه رمزاین ویژگی امام خمینی را ایمان خالص و عمل صالح بیان کرد و گفت:امام از نظر اخلاق شجاعت شهامت و تیز بینی در دنیا بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی فقط برای خدا قیام کرد افزود :در مجالس عزاداری ارتحال امام باید پیام انقلاب و خط مشی امام بیان شود.

حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی خاطر نشان کرد: استراتژی امام راحل(ره) اسلام و دفاع از اسلام بود که این استراتژی امنیت و آرامش و اقتدار امروز را برای مردم ایران اسلامی رقم زد.

وی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را در راستای تکریم ولایت فقیه و زنده نگهداشتن یاد و نام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران تحت رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و با درایت مقام معظم رهبری همچنان با اقتدار به پیش می رود.

امام جمعه شاهدیهبا اشاره به اینکه امام خمینی (ره) علمدار ولایت فقیه در عصر حاضر بود بیان کرد: از مهمترین ویژگی های افراد ولایت مدار می توان به ارتباط عمیق با خداوند، ایستادگی در برابر دشمنان و شجاعت اشاره کرد.

امام جمعه شاهدیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد امام راحل گفت: امام، شخصیتی مومن و انقلابی داشت و دشمن از روحیه انقلابی ملت ایران می ترسد.

وی گفت: افکار امام راحل، منطقه و جغرافیا و مرز نمی شناسد و مشی سیاسی ایشان یک مشی جهانی و فرامنطقه ای بود.

وی احیای اسلام، استقلال کشور و آزادی ملت را از اهداف امام خمینی و انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دور اندیشی، تقوا، ایمان، شجاعت و اخلاص از خصوصیات حضرت امام بود که توانست با از بین بردن رژیم ستمشاهی به اهداف انقلاب برسد و امروز هم گفتمان امام باید در جامعه همچنان باشد و تحریف نشود.

حجت الاسلام بشکانی با بیان این جمله کهامام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است افزود: نام او پرچم انقلاب ، راه او راه انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است .

وی در ادامه افزود: ترویج و اشاعه اندیشه امام خمینی(ره) و همچنین پیروی از دستورالعمل‌های نجات‌بخش ایشان باید سرلوحه امور قرار گیرد تا کشتی انقلاب، به سلامت به مقصد برسد.

گفتنی است نظیر این مراسم در ممسجد حضرت صاحب الزمان عج شهرستان بهاباد نیز برگزار شد.


ارسال نظرات