امام جمعه اهل سنت بندرچارک:

امام خمینی(ره) مردی برای همه تاریخ است

امام جمعه اهل سنت بندرچارک گفت: امام خمینی(ره) مردی برای همه تاریخ است.
کد خبر: ۸۶۸۸۸۹۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندر چارک، شیخ مسعود راهبر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امام خمینی(ره) مردی برای همه تاریخ است، به طوری که او انسانی مخلص و خدایی بود و با ایستادگی در مقابل رژیم سفاک پهلوی انقلاب بزرگ مردمی در تاریخ رقم زد.

وی افزود: امروز پس از گذشت 27 سال از رحلت این مرد بزرگ، نفس مسیحایی ایشان توسط خلف صالحش مقام معظم رهبری دمیده می‌شود و این سکاندار کشتی انقلاب را به خوبی به پیش می‌برند.

امام جمعه اهل سنت بندر چارک در ادامه با تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اضافه کرد: ماه رمضان فرصتی برای بهره بردن از برکات و رحمت‌های الهی است.

راهبر، توفیق درک این ماه گرامی را فرصتی عظیم برای نزدیک شدن به خدا دانست و افزود: مسلمانان باید توجه خود را به فقرا بیشتر کنند؛ فلسفه ماه مبارک رمضان و روزه‌داری برای همین است که درد، گرسنگی و مشکلات فقرا را احساس کنیم.

امام جمعه بندر چارک در پایان یادآور شد: رمضان ماه تعبد و بندگی خداست و بیشتر باید به تلاوت قرآن، نماز، راز و نیاز با خداوند متعال بپردازیم و خود را مشغول کارهای روزمره دنیوی نکنیم.

ارسال نظرات