شهردار بندرعباس:

امام(ره) عرصه جدیدی از پیشرفت توام با معنویت و عزت را پیش روی ملت ایران قرار داد

شهردار بندرعباس گفت: امام خمینی(ره) عرصه جدیدی از پیشرفت توام با اقتدار، عزت و معنویت را در پیش روی ملت ایران قرار داد.
کد خبر: ۸۶۸۸۹۰۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده صبح امروز در حاشیه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در جوار گلزار شهدای بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امام خمینی (ره) عرصه جدیدی از پیشرفت توام عزت، اقتدار و معنویت را پیش روی ملت ایران قرار داد و اکنون روحیه خودباوری و اعتماد به نفسی که امام (ره) در ملت ایران ایجاد کرد، منشأ دستاوردهای بی‌شماری شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ثمره حرکت آگاهانه ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) برای رسیدن به استقلال، پیشرفت و آزادی بود و میراث گرانبهایی که به دست ما رسیده را باید صیانت کنیم.

شهردار بندرعباس با بیان این که سیره امام خمینی (ره) و مکتب نورانی او سبب تحول در بسیاری از اصول و مبانی فکری ملت‌های جهان شده، افزود: انقلاب اسلامی صرفا به مرزهای ایران محدود نشده و بسیاری از ملت‌های آزاده جهان، پیام این حرکت عظیم مردمی را درک کرده‌اند.

امینی‌زاده ادامه داد: تاکید امام راحل به همه مسؤولان نظام، تقویت خدمت‌رسانی به مردم و دوری از زندگی اشرافی بود و باید همچنان این رویه در برابر همه ما باشد.

وی تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرامین و منویات ایشان را راه حل عبور کشور از مشکلات و بحران‌ها دانست و گفت: تا مادامی‌که بر مدار رهبری در کشور حرکت کنیم از گزند هرگونه آسیب در امان خواهیم بود.

ارسال نظرات