فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

امروز انقلاب اسلامی مرز جغرافیایی ندارد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در ارتباط با شخصیت شهید رستمی گفت: این شهید به درجه‌ای از کمال رسیده بود که جزء به شهادت به چیزی راضی نمی‌شد و برای پاسداری از انقلاب اسلامی با امام شهدا و مقام معظم رهبری میثاق بسته بود.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۵۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، این روزها عطر شهدایی از جنس مدافع حرم در جای‌جای میهن اسلامی به مشام می‌رسد، شهدایی که عباس وار رفتند تا بلاگردان حرم بی‌بی حضرت زینب کبری (س) شوند.

مردم استان لرستان که در دوران جنگ دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی داشته و در دفاع از این مرزوبوم 6300 شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند امروز نیز دلیرمردانی از همین دیار در سنگر عشق و دلدادگی به حضرت زینب کبری (س) و دفاع از اسلام عاشقانه حضور یافته و به استقبال شهادت رفته‌اند.

این روزها نسیم شهادت در دیار شهیدپرور لرستان وزیدن گرفته و غیورمردانی از لرستان که روزی در جنگ تحمیلی ندای ملکوتی امام عاشقان حضرت امام خمینی(ره) را عارفانه لبیک گفته بودند امروز در جنگ با تکفیری‌های داعش به فیض شهادت نائل آمدند.

سردار شهید رضا رستمی مقدم از شهرستان خرم‌آباد و حاج قدرت عبدیانی از کوهدشت شهدای مدافع حرمی هستند که روز گذشته در مبارزه با گروه‌های تکفیری داعش به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند.

ارسال نظرات