سه طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان مشگین‌شهر افتتاح شد

با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اردبیل سه طرح اقتصاد مقاومتی در روستای قادرلو و چپقان از توابع بخش لاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۵۰۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، این واحدهای تولیدی با همکاری بسیج سازندگی سپاه مشگین‌شهر و با پرداخت 115 میلیون تومان از تسهیلات اقتصاد مقاومتی و با اشتغال زایی 6 نفر به صورت مستقیم و بالغ بر 10 نفر به صورت غیر مستقیم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
 
 
دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در حاشیه این برنامه گفت: در حال حاضر اقتصاد مقاومتی  یکی از عوامل موثر در پیشرفت کشور  می‌باشد که با تلاش و همدلی و همزبانی در این عرصه می‌توان علاوه بر اشتغال زایی و رفع بیکاری در جامعه موجبات نامیدی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران را نیز فراهم کرد.
 
 
 
 وی اقتصاد مقاومتی را یکی از مقدس‌ترین جهادها عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری با شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل حکم جهاد به ملت ایران داده است تا با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان، شرق و غرب را به زانو در بیاوریم.
 
 
 
وی تصریح کرد: هر یک از مسئولان وظیفه دارند با حضور در مجموعه‌های اقتصاد مقاومتی از نزدیک جویای مشکلات آنان شده و به تولید کنندگان خسته نباشید عرض کنند تا نقطه قوتی برای تولید کنندگان باشد و اقتصاد منطقه را به دست گیرند.
 
 
 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در بخشی از بیانات خود با اشاره به اهمیت زکات در جامعه گفت: در صورتی که زکات اموال پرداخت نشود انچه به دست خواهد آمد بی برکت خواهد بود که خوشبختانه شهرستان‌هایی همچون مشکین‌شهر، پارس‌آباد، بیله‌سوار و اردبیل در پرداخت زکات پیش قدم بوده و در مقایسه با سایر استان‌ها از جایگاه بهتری برخوردار می باشد.
ارسال نظرات