معاون شهردار زنجان:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مرکز شهر زنجان

محدودیت‌های ترافیکی در مرکز شهر زنجان با آغاز به کار پروژه سبزه میدان، اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۹۹۰۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون شهردار زنجان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی با آغاز به کار پروژه سبزه میدان گفت: این اعمال محدودیت با تعیین خط ویِژه در خیابان فردوسی برای تردد ماشین‌آلات پروژه انجام شد.

سمانه شاددل افزود: با توجه به آغاز به کار عملیات گود‌برداری پروژه سبزه میدان در محورهای منتهی به این پروژه محدودیتهای ترافیکی باید اعمال می‌شد.

وی با بیان اینکه با وجود گستردگی پروژه و تردد ماشین‌آلات سنگین اعمال محدودیتهای ترددی به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک ضروری بود، ابراز کرد: با توجه به استقرار پروژه سبزه میدان در بافت مرکزی شهر تردد خودروها در مسیرهای منتهی به پروژه نسبت به محورهای دیگر حجم زیادی را دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان عنوان کرد: به منظور بررسی و روانسازی تردد در بافت مرکزی و محورهای منتهی به پروژه جلسه شورای ترافیک دیروز برگزار شد.

وی با اشاره به نتایج بررسی‌های انجام شده در شورای ترافیک تصریح کرد: ایجاد خط ویِژه به عرض چهار متر در ضلع غربی خیابان فردوسی به منظور تردد ماشین‌آلات سنگین پروژه سبزه میدان در نظر گرفته شده است.

شاددل به زمان اجرایی شدن محدودیت ترافیکی پروژه سبزه میدان اشاره کرد و یادآور شد: این طرح از امشب اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان باید در طول انجام پروژه با صبر و بردباری یاری‌گر مسئولان باشند، خاطرنشان کرد: لازمه هر پیشرفتی در شهر نیازمند همکاری دو جانبه بین مردم و مسئولان امر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با بیان اینکه در مدت چند روز گذشته عملیات خاکبرداری پروژه سبزه میدان برای جلوگیری از بروز مشکلات ترافیکی و غیره در طول شب انجام می‌شد، بیان کرد: با توجه به وسیع بودن حجم کار این اقدامات در طول روز نیز انجام می‌شود.


ارسال نظرات