دایی شهید عبدیان:

شهید عبدیان افراد معتقد به ولایت فقیه را جزو شجاع ترین انسان ها می دانست

دایی شهید عبدیان گفت: شهید عبدیان افراد معتقد به ولایت فقیه را جزو شجاع ترین انسان ها می دانست
کد خبر: ۸۶۹۰۲۱۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

علی داد کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: شهید عبدیان خود انسانی شجاع بود و معتقد بود که هرکسی ولی فقیه خود را یاری کند جزو شجاع ترین افراد است. 

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران وسیله ای بود برای عروج این شهید عزیز افزود: این شهید والامقام سپاه را تنها جایی می دانست که در آن مادیات معنایی ندارد و با این حال همواره هدف خود را از جذب در سپاه رسیدن به درجات عالی معنوی علی الخصوص رسیدن به مقام عالی شهادت اعلام می کرد.

دایی شهید عبدیان با بیان اینکه این شهید والا مقام از یک خانواده مومن و متدین از طایفه محترم اولادقباد متولد شد، و با زحمات پدری مهربان و دلسوز که با تلاش و کوشش خود نان حلال بدست می آورد تربیت شد، گفت: :شهید عبدیان سربازی خود را در سپاه به اتمام رساند و پس از اتمام دوره مقدس سربازی جذب قرارگاه رمضان سپاه قدس شد و همواره هدف خود از جذب شدن در سپاه را نیز پیروی از ولایت فقیه و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان می کرد.

علی داد کریمی افزود: ایشان دوران ابتدایی ، راهنمایی ، دبیرستان خود را در زادگاهش شهرستان کوهدشت لرستان گذراند و و همزمان با ادامه تحصیل خود با پایگاه مقاومت محله خود در سطح شهرستان کوهدشت حضوری فعالیت داشت.

وی گفت: شهید عبدیان خود انسانی شجاع بود و معتقد بود که هرکسی ولی فقیه خود را یاری کند جزو شجاع ترین افراد است. همچنین توصیه به خوبی ها و امر به معروف و نهی از منکر و تبعیت از ولایت فقیه در گفتار این شهید والامقام بسیار مشاهده می شد.

سپاه پاسداران سکویی برای رسیدن به آرزویش بود

ارسال نظرات