فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل خبر داد

اجرای طرح جوانه های صالحین در 33 پایگاه بسیج اصلاندوز

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل از برگزاری برنامه های طرح جوانه های صالحین در 33 پایگاه بسیج در اصلاندوز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۷۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

محرم بنیادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصلاندو،از اجرای برنامه های طرح جوانه های صالحین با مشارکت بسیجیان حلقات صالحین 33 پایگاه مقاومت بسیج عشایری اصلاندوز خبر داد و گفت:این طرح در طول تابستان امسال به منظور ارتقای دانش معرفتی، بصیرتی، مهارتی، ایجاد شور و نشاط‌ و تقویت روحیه معنوی، تلاش برای سازندگی روحی، اخلاقی و فکری بسیجیان برگزار می شود.

وی هدف از طرح جوانه های صالحین را ارتقا، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم دانست.

فرمانده بسیج عشایری گفت: شناسایی و جذب حداکثری برای عضویت در بسیج، حفظ و انسجام حلقه‌های تربیتی صالحین، تقویت شبکه شجره طیبه صالحین، تقویت هویت‌ حلقه‌ها و نقش‌آفرینی آن در فعالیت‌های پایگاه ها با محوریت های متنوع و متعدد از جمله اردویی، ‌ورزشی، آموزشی، ‌سبک زندگی، ‌علمی و تحصیلی، هنری، معرفتی و مسابقه از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

بنیادی با بیان اینکه این طرح با هدف پرکردن اوقات فراغت بسیجیان و غنی سازی حلقه های تربیتی طی فصل تابستان برگزار می شود خاطرنشان کرد:ایجاد فضای شور و نشاط در حوزه استحفاظی پایگاه، ترغیب بیش از پیش خانواده ها به حضور فرزندان در مساجد و پایگاه‌های بسیج و رشد همه جانبه بسیجیان از جمله اهداف این طرح است.

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه سراسری طرح جوانه های صالحین که در مسجد امام خمینی شهرک قصر فیروزه ۲ برگزار شد اظهار کرد: امسال 24 هزار پایگاه بسیج برنامه های خود را برای اوقات فراغت جوانان در تابستان تحت عنوان طرح جوانه های صالحین آغاز کرده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سال گذشته 20 هزار پایگاه این طرح را اجرا کردند که در نتیجه 275 هزار نفر عضور جدید به بسیج پیوستند و امسال نیز 24 هزار پایگاه این برنامه را اجرا خواهند کرد.

ارسال نظرات