فرمانده سپاه ناحیه سرعین:

100 نفر با طرح جوانه های صالحین، عضو بسیج شدند

سال گذشته 13 پایگاه این طرح را اجرا کردند که در نتیجه 100 نفر عضو جدید به بسیج پیوستند و امسال نیز 15 پایگاه این برنامه را اجرا خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۹۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

فرمانده سپاه ناحیه سرعین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرعین گفت: سال گذشته 13 پایگاه این طرح جوانه های صالحین را اجرا کردند که در نتیجه 100 نفر عضو جدید به بسیج پیوستند و امسال نیز 15 پایگاه این برنامه را اجرا خواهند کرد.

سرهنگ رحیمی افزود:شجره طیبه صالحین برنامه مستمر بوده و به فصل یا زمان خاصی تعلق ندارد اما بی تردید تابستان فرصتی است که با توجه به فراغت آکثریت آحاد متربیان در شجره طیبه و حداقل فراغت بیشتر آنها می توان با برنامه ریزی مناسب به غنی کردن این اوقات در جهت رشد و ارتقای متربیان تلاش نمود.

وی تصریح کرذد: تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است. که با طرح جوانه های صالحین میسر می شود.

وی اظهار داشت:. طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای پایگاه بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است که با هدف ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا می­ شود.

وی گفت:دشمن با کانال فاسد ماهواره‌ای و چندین هزار شبکه اینترنتی و شبکه اجتماعی فاسد ایمان جوانان ما را نشانه گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین افزود:دشمن از تجهیزات و تسلیحات نظامی هراسی ندارد بلکه از جوانان مومن، با اعتقاد، انقلابی و پیرو ولایت می‌ترسد که در هر شرایطی پشتیبان نظام و کشور خود هستند.

ارسال نظرات