در راستای ارائه خدمات آموزشی به اصحاب رسانه

امضاء تفاهم نامه بسیج رسانه خراسان شمالی و موسسه رزمندگان اسلام استان

تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی وموسسه رزمندگان اسلام استان با رویکرد کمک آموزشی به خانواده اصحاب رسانه امضاء شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۴۱۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش بسیج رسانه خراسان شمالی محسن زاهد احمدی مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی گفت:این سازمان در راستای ارائه خدمات فرهنگی ،آموزشی به همکاران رسانه ای واعضای سازمان بسیج رسانه استان اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسه رزمندگان اسلام نموده است.

وی افزود براساس این تفاهم خبرنگاری و اصحاب رسانه استان می توانند با دریافت معرفی نامه از این سازمان از خدمات موسسه رزمندگان اسلام از جمله مدارس وابسته با این موسسه آزمونهای علمی و المپیادهای رزمندگان حداقل با 20%تخفیف استفاده نمایند.

وی خاطر نشان کرد :توجه به مسائل رفاهی وآموزش فرهنگی اصحاب رسانه و خانواده آنان می توانند در ایجاد فضای کاری مناسب برای همکاران رسانه ای کمک کندو ضرورت دارد حوزه های مرتبط با رسانه های استان از جمله معاونت مطبوعاتی اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات در این راستا با همکاری هم تلاش نمایند.

اکبر زاده مسئول موسسه رزمندگان اسلام خراسان شمالی نیز در مراسم انعقاد این تفاهم نامه گفت رویکرد این موسسه ایجاد فضای آموزشی وفرهنگی برای دانش آموزان در راستای تعالیم اسلامی و انقلابی است.

وی افزود:این موسسه آمادگی دارد تا علاوه بر ارائه تخفیفات با اصحاب رسانه از دانش آموزان نخبه استان  که در مناطق محروم تحصیل می کنند حمایت های کمک آموزشی نمایندو در این راستا تا کنون 4 هزار دانش آموز تحت پوشش قرار دارد.

ارسال نظرات