خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

ماه مبارک رمضان ماه « ارتباط با خدا و تربیت الهی » است

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای عبادت است و مهم این است که بواسطه فیض الهی در این ماه مبارک، بخشش در وجود بندگان نهادینه بشود.
کد خبر: ۸۶۹۰۵۶۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان سپاه فجر استان فارس با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان ماه تربیت الهی و ارتباط با خداست، گفت: اگر انسان با خودسازی و فهم صحیح به ماه رمضان وارد شود موجب تقرب الهی و رسیدن به کمالات نفسانی خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه احساس آرامش و اطمینان پس از عبادت نشان از ادای تکلیف و عبادت بصورت احسن است، گفت: این احساس آرامش نشان از اتصال و ارتباط بنده با خداوند متعال است و اگر این اتفاق بیفتد نتیجه آن تحول اساسی در فکر، اندیشه، رفتار و گفتار انسان خواهد بود.
 
حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه عبادت اگر با تفکر و اندیشه همراه باشد لذت بخش خواهد بود، گفت: انسان با تحلیل و تفکر به واقعیت های جهان هستی پِی می بَرد، حقیقت روزه تنها امساک از خوردن و آشامیدن نیست بلکه تمام اعضا و جوارح فرد روزه دار از دست گرفته تا چشم ها باید روزه باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه با انجام تکالیف الهی و روزه داری به نحو احسن، برکات خداوند، رحمت الهی و مغرفت الهی نصیب بندگان خواهد شد، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای عبادت است و مهم این است که بواسطه فیض الهی در این ماه مبارک، بخشش در وجود بندگان نهادینه بشود.

وی با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی - دینی متعددی از سوی سپاه فجر استان فارس برگزار می شوند، گفت: " قرآن "محوریت برنامه های های فرهنگی - دینی سپاه فجر فارس در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه برگزاری محافل اُنس با قرآن کریم یکی از برنامه های شاخص سپاه فجر در ماه رمضان خواهد بود، گفت: این محافل با حضور اساتید برتر اخلاق و همچنین قاریان برتر بین المللی از ایران و سایر کشورها هر پنجشنبۀ ماه مبارک رمضان در یکی از اماکن متبرکه شهرستان شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) و با حضور رده های مختلف سپاه استان فارس و مردم مومن شیراز برگزار خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها