نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

سالهاست طرح دریا و سواحل برای مسئولان به چالش تبدیل شده است!

هرساله با فرارسیدن ایام تعطیلات به نظر می رسد طرح دریا به مسئله غیرقابل حلی برای مسئولان استانی تبدیل شده است که بعد از گذشت سه دهه از انقلاب هنوز به سرو سامان نرسید.
کد خبر: ۸۶۹۰۵۷۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،هرساله با فرارسیدن ایام تعطیلات  به نظر می رسد طرح دریا به مسئله غیرقابل حلی برای مسئولان استانی تبدیل شده است که بعد از گذشت سه دهه از انقلاب هنوز به سرو سامان نرسید.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران دیروز در جمع مدیران هلال‌احمر استان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به طرح های دریا تصریح کرد: سالهاست که مسئله دریا و سواحل به چالشی برای مسئولان استان تبدیل‌شده است که این وضعیت در فصل تابستان به سبب حضور مسافران و گردشگران بیش‌ازپیش، خود را نشان می‌دهد.

 او جمعیت هلال‌احمر را یک  سازمانی بین‌المللی و جهانی با اهداف انسانی خواند و اظهار کرد: این تشکیلاتی مردمی است که بسیاری از خدمات آن ریشه در تعالیم اسلامی دارد.

شایان ذکر است با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و باز بودن طرح های دریا در شهرهای ساحلی،مسئولان فرهنگی ،ائمه جماعت نسبت به حرمت شکنی در ماه رمضان توسط برخی مسافرنماها اعتراض و انتقاداتی را به مسئولان استانی داشتند و  خواستار بستن طرح دریا در ایام ماه مبارک رمضان شدند.


انتهای پیام/ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها