استاندار لرستان:

نهایی شدن 90 درصد سند اقتصاد مقاومتی لرستان/مدیران ناتوان در زمینه اقتصاد مقاومتی استان برکنار می شوند

استاندار لرستان از نهایی شدن حدود 90 درصد سند اقتصاد مقاومتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۳۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، بازوند در جلسه اقتصاد مقاومتی استان گفت: هر مدیری که نتواند با سیاست اقتصاد مقاومتی در استان کنار بیاید به‌طور حتم برکنار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا هفته آینده برش‌های شهرستانی این سند تهیه می‌شود افزود: در سند اقتصاد مقاومتی استان لرستان پیش‌بینی‌شده تا سد تاج امیر شهرستان دلفان در سال 95، 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

وی گفت: 122 طرح اقتصادی در قالب یک‌هزار پروژه در سند اقتصاد مقاومتی استان تعریف‌شده و بناست در سال 95 در سند اشتغال 25 هزار شغل ایجاد کنیم که طبیعتاً این اشتغال دربرش شهرستانی باید مشخص شود که این برش شهرستانی به فرمانداری ها ابلاغ‌شده و تا پایان هفته نیز نهایی می‌شود.

بازوند اظهار کرد: کارگروه اقتصاد مقاومتی از هفته آینده در همه شهرستان استان برگزار می‌شود و پس‌از این جلسه نیز هر 15 روز باید کارگروه اقتصاد مقاومتی توسط فرماندارهای هر شهرستان برگزار شود..

بازوند خاطرنشان کرد: در پروژه‌های تعریف‌شده در سند اقتصاد مقاومتی 340 واحد صنعتی نیمه‌کاره و راکد وجود دارد که باید احیاء شوند.

بازوند گفت: در این جلسه مصوب می‌شود همه بخشداران در کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.


ارسال نظرات