نوروزی خبر داد

آغاز ساخت بیمارستان هسته ای در پرند/ رسیدگی به دغدغه های کادر درمانی بیمارستان رباط کریم

نماینده مردم پرند، رباط کریم و بهارستان در مجلس با بیان اینکه به زودی مراحل ساخت بیمارستان هسته ای پرند اجرایی می شود، گفت: بیمارستان فاطمه الزهرا(س) رباط کریم به پیشرفت فیزیکی خوبی در حوزه زیر ساخت رسیده است اما دغدغه های کادر درمانی آن نیازمند پیگیری است.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۳۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم، بهارستان و پرند در حاشیه صحن علنی مجلس (17 خردادماه ) در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی پرند پرس،  از پیگیری احداث بیمارستان هسته ای در پرند خبر داد و گفت:  تکمیل و احداث پروژهای بهداشت و درمان پرند از اولویت های کاری ما در پایتخت مسکن مهر ایران است.

 وی با اشاره به اینکه مراحل ساخت بیمارستان هسته ای شهر جدید پرند  به زودی اجرایی می شود، افزود: این بیمارستان هسته ای قرار است در فاز صفر پرند احداث شود. همچنین تلاش هایی برای تکمیل کردن بیمارستان فاز 6   و پنج کلنیک درمانی و بهداشتی پرند صورت گرفته است که می توان به کلینیک درمانی فاز 5 در شهرک آفتاب پرند اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: بیمارستان فاطمه الزهرا(س) رباط کریم از دیگر مراکز درمانی محل بازدید و سرکشی ما بود که پیشرفت هایی در توسعه فیزیکی این مرکز درمانی شاهد بودیم. همچنین از نزدیک دغدغه ها و مشکلات کادر درمانی ( پرستاران و پزشکان)  این بیمارستان را شنیدیم.

وی با اشاره به اینکه  برای بررسی بهتر دغدغه های کادر درمانی و تکمیل گزارش میدانی به بخش اورژانش این بیمارستان مراجعه کردیم، یادآور شد : امیدوارم با تهیه گزارش میدانی که از نزدیک از پرستاران و پزشکان بیمارستان به دست آوردیم  بهتر بتوانیم به مشکلات و دغدغه های  آن ها در حوزه کاری و درمانی رسیدگی کنیم.

نورزوی همچنین از تشکیل زود هنگام مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس دهم خبر داد و اظهار داشت: برای پیشرفت بهتر استان تهران در صدد هستیم تا مجمع نمایندگان استان تهران را تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم مسائل موجود در سطح استان را مرتفع سازیم.

حسن نوروزی همچنین در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی (17 خردادماه)  با ذکر اخطاری؛ گفت: وزیر اقتصاد، واژه مبارزه با مفاسد اقتصادی را بیان می کنند، اما نوع مبارزه با مفاسد را بیان نمی کنند. در همین کمیسیون های مجلس، خلاف هایی در خصوص واگذاری ها رخ داده است، در مجلس هشتم ۱۷ پرونده مفاسد اقتصادی به مجلس ارائه کردم که امروز اثری از این پرونده ها نیست.
نوروزی با بیان اینکه پرونده های مطرح شده با موضوع مفاسد اقتصادی مربوط به چند بانک است، به خبرنگار پرند پرس؛ گفت: در اخطار قبلی که در مجلس با موضوع مفاسد اقتصادی عنوان کردم از من خواسته شد تا اسناد مربوطه را ارایه دهم که به زودی مدارک و اسناد مربوطه ارایه خواهد شد.
وی افزود: اعتقاد من این است نظارت و مبارزه با فساد اقتصادی می تواند از گسترش فساد جلوگیری کند . همانطور که در ادوار گذشته مجلس روی پرونده 3 هزار میلیاردی کار کردیم، این پرونده ها را هم با همکاری کمیسیون اصل 90 و با همراهی دیگر سازمان های مربوطه دنبال خواهیم کرد.
 منبع: پرند پرس

ارسال نظرات