خبرهای داغ:
امام جمعه باغملک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج

حرکت دولت برای رفع موانع اقتصادی حلزونی است

هاشمی نژاد اظهار داشت :دولت باید براساس ساز و کاری که قانون اساسی برای آنها طراحی کرده است حرکت و موانع رشد اقتصادی کشور را بر طرف کند.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۶۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

به گزارش باغملک نیوز حجت السلام والمسلمین هاشمی نژاد در راستای بیانات بسیار راهگشای رهبر معظم انقلاب برای پیش برد اهداف انقلاب گفت : استقلال اقتصادی یکی از شاخصه های انقلابی گری از دیدگاه رهبری بود یعنی  ، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور  که یکی از این مباحث اقتصاد مقاومتی است.

اقتصاد کشور باید متکی به داخل باشد
وی با اشاره به اینکه استقلال اقتصادی مملکت یعنی اقتصاد ما متکی به غیر نباشد گفت : به تعبیر امام (ره )که فرمودند : ما نان و پنیر خود را میخوریم و روی پای خود می ایستیم یعنی اینکه امام (ره) هم معتقد بودند به این اصل که اقتصادمان باید متکی به داخل باشد البته مراوده با خارج را نفی نمی کردند ولی  مراوده غیر از اتکاست ، مراوده یعنی داد و ستد و  فیلتر دارد ،یعنی با اقتصاد فرهنگ وارد نمی شود اگرچه ما معتقد هستیم فرهنگ ما باید به دنیا معرفی شود.

امام جمعه باغملک عنوان کرد : در خصوص مسائل اقتصادی کشور اگر حکومت ها  با اقتصاد وابسته شدند به دنبال آن وابستگی فرهنگی پیدا میکنند یعنی طناب اقتصاد یک طنابی است که اگر کشوری با طناب اقتصاد کرد به خارج از کشور خودش اتکا پیدا ، این وابستگی توسعه پیدا میکند و ممکن است به دنبال آن وابستگی های فرهنگی، سیاسی و امنیتی به کشور رسوخ پیدا کند.
.
گام برداشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی یک وظیفه شرعی و تکلیف حکومتی است
وی با بیان اینکه حمایت کردن و گام برداشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی یک وظیفه شرعی و تکلیف حکومتی است اظهار داشت :دولت باید براساس ساز و کاری که قانون اساسی برای آنها طراحی کرده است حرکت و موانع رشد اقتصادی کشور را بر طرف کند.
.
دولت طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای زمینهای کشاورزی خوزستان را اجرا کند
وی اذعان داشت :بعد از ۲۰ سال از گذشت ارائه طرح ۵۵۰ هزارهکتاری احیای زمینهای کشاورزی خوزستان شعار جذب کننده این دولت برای استان خوزستان این است که این دستور ۲۰ سال پیش مقام معظم رهبری را به اجرا در بیاورند که همین هم با کلی مانع تراشی های اذهان و افکار افراد تنگ نظر رو به رو است ولی دولت باید راه رسیدن به این اقتصاد مقاومتی در پرتو کشاورزی را برای مردم تسهیل کند.
حرکت دولت برای رفع موانع اقتصادی حلزونی است
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد عنوان کرد: حرکت دولت برای رفع موانع اقتصادی حلزونی است تا چه برسد به اینکه بخواهد با اهداف بلند مردم و انقلاب و شهدا برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی گام بردارد.


مردم دولتی که در مسیر آرمان های امام (ره) و منویات رهبری گام برندارد را ساقط می کنند
وی افزود : انتظار این است که دولت به سمت رفع موانع اقتصادی مردم و مملکت گام بردارد وخودش را از وابستگی به خارج  نجات دهد زیرا مردم زودتر، دولت ها را به نتیجه میرسانند تا مابقی محکمه ها ، محکمه مردم عمل است و هر چهارسال یک بار می آیند دولت را محک میزنند ، اگر ببینند دولت ها در مسیر اهداف نظام و آرمان های امام (ره) و منویات رهبری گام برداشته آنها را حمایت میکنند ولی اگر دولتی که در این مسیر گام برندارد  را به اصلاح سیاسی ساقط میکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها