یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

مجلس دهم با جدیت بیشتری به اشتغال جوانان توجه کند

یک کارشناس اقتصادی گفت: بنابراین نمایندگان مجلس وظیفه اصلی مسوولیت قانونگذاری در خصوص ایجاد اشتغال دارند و مجلس دهم باید با فعالیت بیشتر مسائل اقتصادی را حل و فصل کند وگرنه بیکاری در آینده تبعات فرهنگی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۹۱۱۸۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

رحمان سعادت کارشناس مسائل اقتصادی و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به دغدغه مقام معظم  رهبری در خصوص اشتغال جوانان اظهار داشت: در حوزه اقتصاد مقاومتی  و قانونگذاری ، اقتصاد ایران با بیکاری شدید  جوانان جامعه مواجه است و  در ماهها و سالهای آینده نیز بیکاری افزایش می یابد.

وی افزود: بنابراین نمایندگان مجلس وظیفه اصلی مسوولیت  قانونگذاری  در خصوص ایجاد اشتغال  دارند و  مجلس دهم باید با  فعالیت  بیشتر مسائل اقتصادی را حل و فصل کند وگرنه بیکاری در آینده  تبعات فرهنگی خواهد داشت.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: انتظار می رود اقدامات موثری برای رفع معضل بیکاری  انجام گیرد پروژه های عمرانی و اشتغال زایی بیشترشود برای اشتغال جوانان اقدامات خوبی صورت گیرد با تلاش مجلس در حداقل زمان لایحه هایی که از سمت دولت به مجلس پیشنهاد می شود تسریع شده  و اقدامات عاجل برای رفع معضل بیکاری و اشتغال جوانان صورت گیرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار