اجرای 20برنامه به مناسبت ماه رمضان در سپاه اردل

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اردل، از اجرای افزون بر 20 عنوان برنامه در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۱۸۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ پرویز خدابخشی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان در مورد فضیلت این ماه، بیان داشت: اين ماه در روايات اسلامى، ماه خدا و ميهمانى امت پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در اين ماه در نهايت كرامت و مهربانى پذيرايى مى كند.

خدابخشی، با اشاره به روایتی از پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) ، افزود: رسول گرامی اسلام، می فرمایند؛ «ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان، ماه امت من است. هر كس همه اين ماه را روزه بگيرد بر خدا واجب است، كه همه گناهانش را ببخشد، بقيه عمرش را تضمين كند و او را از تشنگى و عطش دردناك روز قيامت امان دهد.»

وی، با اشاره به اجرای بیش از 20عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه اردل، گفت: برگزاری کلاس های اخلاق، نورالمبین( ویژه نیروهای پایور) و کلاس های اخلاق، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم(ویژه نیروهای وظیفه)، برپایی محافل انس با قرآن مجید را از جمله برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه اردل دانست.

وی افزود: از دیگر برنامه های اجرایی در این ماه مبارک، برگزاری جشن به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام)، مراسم شب های قدر و تجلیل از فعالان قرآنی است.

ارسال نظرات