خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک تبریز:

ویژه برنامه‌های ضیافت الهی در ۱۵ بقعه متبرکه و امام‌زاده تبریز برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک تبریز با آغاز ماه رمضان از برگزاری ویژه برنامه‌های ضیافت الهی در ۱۵ بقعه متبرکه و امام‌زاده تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۵۷۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رضا جعفری با اعلام این خبر افزود: این ویژه برنامه ها در آستان امامزادگان سیدحمزه(ع)، سید ابراهیم و حذیقه(دال و ذال میارمیار)، عون‌ و زید، علی‌بن‌مجاهد(چهارمنار)،میر موسی اسپیران، سیدجمال راسته کوچه، سید محمد کججانی، بقعه قیس سردرود، بقعه آیت‌الله قاضی(مسجد مقبره)، خانم امامزاداسی(طالقانی) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ خمیه‌های معرفت نیز دایر خواهد بود، گفت: ویژه برنامه‌های خیمه‌های معرفت در محل پارک ائل‌گلی، پارک مفاخر، ارتفاعات کوه عون‌بن‌علی و مقبره الشعرا همه روزه از ساعت ۲۰ الی ۲۴ در ماه رمضان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و اداره کل تبلیغات اسلامی استان برپا خواهد بود.

حجت‌الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: برگزاری ۱۵ محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری و قاریان و حافظان بین‌المللی کشور در روزهای ۱۳ و ۱۴ رمضان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ترتیل خوانی در آستان مقدس سیدحمزه(ع) همه روزه از ساعت۱۵الی۱۶برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: همچنین برنامه مناجات خوانی همه روزه در حرم مطهر شهدا و امامزادگان کوه عون‌بن‌علی از ساعت۲۳در ماه رمضان خواهیم داشت.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک تبریز ادامه داد: ویژه برنامه سخنرانی استاد فروغی از روز۱۵رمضان تا آخر ماه مبارک رمضان در مسجد طوبی بعد از نماز مغرب و عشا از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام رضا جعفری همچنین برگزاری ویژه برنامه اختتامیه مسابقات قرآنی و تجلیل از نخبگان قرآنی، اطعام بیش از۳۰هزار نفر روزه‌دار از محل نیت واقفین، اطعام و احسان به نیازمندان طرح اکرام ایتام، جشن میلاد امام حسن(ع) و ویژه برنامه‌های سخنرانی، مناجات خوانی و پاسخ به سوالات شرعی را از اهم برنامه‌های ضیافت الهی سال‌جاری برشمرد.

وی افزود: حضور۱۲روحانی فرهیخته از شهر قم،۱۵ روحانی از تبریز و۳مبلغه برای پاسخ به سوالات شرعی روزه‌داران خواهد بود و همچنین برنامه افطاری در امامزاده سیدحمزه(ع) همه روزه برپا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها